leuke poll?

En ik heb een ov dus jullie zitten ook allemaal niet echt ver van mij.

Weer terug bij de leukste hobby in het universum

Ik woon in Roggel dat ligt in midden Limburg.

Als een IC al ingewikkeld is , wat zijn mensen dan?

als deze pol dan zo actief wordt, moet ik er ook maar even bijzetten dat ik uit leeuwarden kom, en voor zover ik weet alleen erik ook in leeuwarden woont, veeeel te rustig dus :D

pe4mb

Op 19 maart 2003 11:26:01 schreef Martijn Berntsen:
als deze pol dan zo actief wordt, moet ik er ook maar even bijzetten dat ik uit leeuwarden kom, en voor zover ik weet alleen erik ook in leeuwarden woont, veeeel te rustig dus :D

'k zit er elke dag! Wat doe je daar? kan ik ook anders vragen:"Wat doe je dAAr"(A = a met accent)

ik heb nog niemand gehoord over omgeving Rotterdam dus bij deze;) ik kom uit s-Gravendeel, erreges tusse dordrecht en Rotterdam in, nog meer uit deze buurt??

ik zit ook in de buurt van r'dam.

Weer terug bij de leukste hobby in het universum

Diepenbeek in Limburg (België).
Hier in dit gat ken ik ook helemaal niemand die iets doet met electronica. :-(

Indien er ooit zo'n bijeenkomst is over electro ergens in een cafe, zou ik wel willen komen, hoor. :-)

4096 LED's of meer afzonderlijk sturen met parallelle poort? Easy...
High met Henk

Special Member

okeej, we weten nu war iemand vandaan komt, maar ik zit met een ID te spelen, waarmee iknet echt uniek ben

de hobby elektronica clubs in de regio.

Ik ken er vrij weinig, maar volgens mij zijn er niet veel.

Ik denk 8eraf dat het sosm best makkelijk zou zijn als je idd een database zou maken met mensen van CO voor mensen van CO. Dan kunnen ze evt. contact opnemen als er vragen zijn.

BTW. Ik las T-shirts van CO. Kosten die? FOTOOTJE!!!!!

:P

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 21 maart 2003 08:00:06 schreef High met henk:
Ik denk 8eraf dat het sosm best makkelijk zou zijn als je idd een database zou maken met mensen van CO voor mensen van CO. Dan kunnen ze evt. contact opnemen als er vragen zijn.

BTW. Ik las T-shirts van CO. Kosten die? FOTOOTJE!!!!!

:P

Ja inderdaad dat lijkt mij ook best handig. Als er iemand in de buurt woont die je mischien kan helpen met een probleem of vraag is at alleen maar handig.

En die CO T-shirts lijken mij ook best cool.

Als een IC al ingewikkeld is , wat zijn mensen dan?

Hmm, T-SHIRTS? :)

Enne jullie mogen me altijd in je MSN lijst zetten hoewel ik niet vaak online ben. Vragen is gratis (ik schrijf wel een bonnetje als ik een antwoord heb :P).

Oja, MSN adres: benadski@hotmail.com

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!

T-shirt? Leuk! tekst suggestie: CU on CO!

Ik moet even melden dat ik ook in Leeuwarden woon!
Dus Erik, Martijn (en Syb?)de groep wordt groter...

groeten,
Alex!

Mijn woonplek:
Haarlem, in Noord holland

Dronten FLevoland Nederland

P.S z'on T-shirt zou wel gaaf wezen

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Een t-shirt is inderdaad wel een leuk idee. Ik weet niet of er mensen zijn die daar verstand van hebben en weten wat zo'n geintje gaat kosten en wat de mogelijkheden zijn?

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Ik wil dat ook wel, zo'n T-shirt, en er zijn bedrijven gespecialiceerd in dat soort dingen. Een kennis van mij heeft zo iets een keer laten doen, ik zal wel ff informeren bij hem.

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

ik ken in hamont (België) een drukker (die ook nog eens t-shirts drukt) en die vraagt echt nie veel voor een t-shirt. (ik ken wel de prijzen niet meer, maar wij hebben ze toen aan €5 verkocht met winst)

ik woon in Bree (Belgisch limburg) en voor powerpc, ik zit in diepenbeek op school (KHLim, graduaat elektronica)

Op 21 maart 2003 11:41:00 schreef Alex Talsma:
T-shirt? Leuk! tekst suggestie: CU on CO!

Ik moet even melden dat ik ook in Leeuwarden woon!
Dus Erik, Martijn (en Syb?)de groep wordt groter...

groeten,
Alex!

Ik woon er niet, maar ga dagelijks naar school(stedelijk Gymnasium, nu Piter jelles gymnasium) ken je vast wel

Een T-Shirt laten drukken kost op de Haagse Hogeschool slechts VIJF EURO!!! En 't is in kleur. :)

Ik weet alleen niet of ze plaatjes/logo's doen en of je zelf een T-Shirt mee moet nemen...

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!

Ik woon in Amersfoort.
Zo'n t-shirt lijkt me idd een leuk idee.

Newbie member

ja, en dan een goede pakkende tekst erop...
Wat's the problem, lekkere reclame... Misschien krijgen wedan nog wel wat meer talenten hier, of zelfs meer geinteresseerden

Helmond - Noord Brabant, zou niet weten of er hier iemand van CO in de buurt woont :)

Grtz
Antoine

PS Schoenmaat is 46, pincode = 2112 maar dan andersom :D :P ;)

Als opdruk zou ik dit wel leuk vinden:

CU at CO

(CO logo)
www.circuitsonline.net

En dan alles op de zelfde breedte.

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

Op 21 maart 2003 18:14:32 schreef Syb:

[...]

Ik woon er niet, maar ga dagelijks naar school(stedelijk Gymnasium, nu Piter jelles gymnasium) ken je vast wel

daar rijd ik altijd langs als ik naar de electro boer ga :)

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op 21 maart 2003 20:07:18 schreef Tommyboy:
Als opdruk zou ik dit wel leuk vinden:

CU at CO

(CO logo)
www.circuitsonline.net

En dan alles op de zelfde breedte.

idd, klinkt lekker. Ik weet niet hoe de MOD's hier voor voelen?