| Naam |
Bericht |
JPP
|
Mag mijn gebruikersnaam Jan Paul Posma worden veranderd in JPP?
Alvast bedankt
JPP
|
Jeroen
Moderator
|
OK, done
www.getfirefox.com
|
MADdie
|
En die van mij in MADdie??
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
|
Jeroen
Moderator
|
En da's ook done
www.getfirefox.com
|
MADdie
|
quote: Op di 21-05-2002 20:29:54 schreef Jeroen:
En da's ook done 
Tnx  nu weet iedereen wie en wat ik ben
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
|
SandMan
|
ende mijne in: "SandMan"????
Als ik een koe was, mog jij me melken. ;-)
|
Roel
|
is het niet beter dat iedereen gewoon zijn eigen naam kan veranderen?
Hieper de piep!
|
Jeroen
Moderator
|
Nee, dat is het niet om verwarring te voorkomen. Ik wil wel nog even kwijt dat een nickchange in principe eenmalig is, dus kom niet iedere week aan voor een andere nick.
En kayr -> SandMan ook done [Bericht gewijzigd door Jeroen op 22 mei 2002 17:42:25]
www.getfirefox.com
|
SandMan
|
thanx
Als ik een koe was, mog jij me melken. ;-)
|
MADdie
|
quote: Op wo 22-05-2002 17:42:03 schreef Jeroen:
Nee, dat is het niet om verwarring te voorkomen. Ik wil wel nog even kwijt dat een nickchange in principe eenmalig is, dus kom niet iedere week aan voor een andere nick.
He jammer  lol
Nee ik vraag het omdat toen ik me inschreef ik d8 dat je je voornaam moest geven of zo. Ik wist niet dat je daar een op merking over jezelf kon zetten e.d.
|
JPP
|
quote: Op wo 22-05-2002 18:25:49 schreef MADdie:
[...]
He jammer  lol
Nee ik vraag het omdat toen ik me inschreef ik d8 dat je je voornaam moest geven of zo. Ik wist niet dat je daar een op merking over jezelf kon zetten e.d.
Is het niet handig als dit bij het inschrijven vermeld wordt?
|
Roel
|
beetje overbodig denk ik