Uh niet helemaal er zit een luchtspleet tussen .
Dit gebeurd contactloos .
Maar als er een tand of schotje van de ring beschadigd is weet de sensor ook zijn juiste tijdstip niet meer .
Dit topic is gesloten
Uh niet helemaal er zit een luchtspleet tussen .
Dit gebeurd contactloos .
Maar als er een tand of schotje van de ring beschadigd is weet de sensor ook zijn juiste tijdstip niet meer .
http://www.carparts-uk.com/vimages/bart/img_ic/390ofw0b.jpg
Dat is een tu3jp vliegwiel die tanden krijg je niet kapot tenzij je het met een haakse slijper bewerkt.
Als de tanden heel zijn en de krukassensor al eens vervangen dan zou ik de bedrading naar de ecu controleren.
Of kijken dat er geen ijzerslijpsel op de sensor zit dit kan ook voor gekke dingen zorgen .
[Bericht gewijzigd door daandc op dinsdag 30 april 2013 22:32:15 (30%)
Op 12 april 2012 00:16:46 schreef Paul Welther:
Das vreemd dan, de sleutel code staat niet in de 28F512.
Die staat in de TMS370.
Vermoedelijk heb je ergens toch een slechte verbinding die het nu toevallig weer doet.
Is deze TMS370 te omzijlen zodat de sleutelcode niet meer nodig is?
Moderator
Ouwe Cartechnic.
start hier even een nieuw topic voor.
Dit topic is gesloten