Shock Media

Navigatie

Naam i.p.v. datum

Forum > Lieve moderators > Naam i.p.v. datum
Naam Bericht
Speedy

Zou het niet handiger zijn om in het forum overzicht de datum kolom te vervangen door een kolom "Naam laatste reactie". Op de datum kolom let ik toch niet en als ik zie wie de laatste reactie heeft geplaatst dan weet ik ook of ik dat zelf ben of dat er weer iemand anders op heeft gereageerd.
Zal ik het pakje hier maar laten staan zolang het tikt?
Stefan van I
Golden Member

ja, dit zou inderdaad wel handig zijn! nu kijk ik altijd naar het aantal berichten, maar als het al even geleden is, dan moet ik eerst even kijken. want dan weet ik het aantal niet meer.

stefan.
http://www.elektronica-onderdelen.nl
Nightwalker

Daar ben ik het niet mee eens. Ik zelf kijk wel naar de datum en tijd om te kijken of er al weer gepost is. En het lijkt mij stug als ik de enige ben
Electronica componenten bevatten rook. Want als de rook er uit is, werkt het niet meer.
Bastiaan

Ik maak ook altijd gewoon gebruik van de datum en tijd. Ik weet van mezelf altijd wel sinds wanneer ik voor het laatst heb gekeken dus kan zo gemakkelijk eruit herleiden of er nog wat nieuws voor mijzelf in een topic staat.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Zoeken in topic