Shock Media

Navigatie

Onderschrift lastig voor google zoek acties op de site

Forum > Lieve moderators > Onderschrift lastig voor google zoek acties op de site
Naam Bericht
Joszs

Als ik via google op deze site zoek en in mijn zoek aanvraag bevind zich een word die ook in het onderschrift van een gebruiker voor komt
vind google dus al de forms warin deze gebruiber heeft gepost
Nu kan ik dat in google er wel weer uit filteren maar dan filter ik ook alle gevonden forms die wel zinnig (aan mijn zoekbewerking voldoen) er uit dit is erg onhandig
Zou hier iets aangedaan kunnen worden
De onder schriften zijn vaak wel nuttig of grappig dus verwijderen zou zonde zijn
Eindelijk mijn site doet het http://home.concepts.nl/~pc106181/Jos/Index.html
High met Henk
Honourable Member

hmm, is eerder een probleem van de zoekmachines, moet je dus een javascript gaan maken, wat de onderschriften gaat printen (zoekmachines kunnen de javascripten niet "lezen")

enfin, wat je ook kan doen is meteen een hele cloaking tag inbouwen die voor de zoekmachine een volledig andere pagina laat zien, maar dan wordt je meten google uit gekeild. wordt je ook niet blij van, tja alles kan, maar hoe ingewikkeld wil je doen?
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
Zoeken in topic