Shock Media

Navigatie

Berichtje verwijderd

Forum > Lieve moderators > Berichtje verwijderd
Naam Bericht
Sweet Winter Smile
Golden Member

Beste heren moderators,

Vandaag plaatste ik een berichtje in een bepaalde rubriek in dit forum.
Toegegeven, het was off topic, maar het sloot wel aan op waar de discussie op dat moment over ging.
Als het nu onbetamelijk was, of aanstootgevend, dan kan ik me volledig voorstellen dat zoiets verwijderd wordt, en zelfs dat zo iemand van deelname aan een site als deze wordt ontzegd.
Maar als een geplaatste opmerking zomaar verwijdert wordt dat voelt toch niet echt welkom.
Excuus hiervoor, maar dit moet ik toch even kwijt.

Sweet Winter Smile
Lastechniek Noord, Het bedrijf waar laswerk vakwerk is! www.lastechnieknoord.nl Voor al uw auto en motor accessoires: www.juvento.nl
Erik

kenne ze niet perongeluk het verkeerde knoppie hebben ingedrukt ?
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Sweet Winter Smile
Golden Member

Alle andere reactie die er verband mee hielden staan er nog wel.
Maar afijn, leuk is het niet.
Lastechniek Noord, Het bedrijf waar laswerk vakwerk is! www.lastechnieknoord.nl Voor al uw auto en motor accessoires: www.juvento.nl
Bastiaan

Persoonlijk heb ik je bericht niet gelezen en ook niet verwijdert, maar.......

Jij zegt zelf dat het offtopic was maar wel aansloot op de discussie. Juist door die mensen die ingaan op offtopic berichten wordt het forum een zooitje. En dan kan het gebeuren dat een van de mod's dit te ver vindt gaan en dan worden ze verwijdert. We doen het niet graag maar soms is het de enigste oplossing aangezien en altijd mensen door blijven gaan als je er wat op zegt.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Bastiaan

quote:
Op zo 02-06-2002 17:48:17 schreef Sweet Winter Smile:
Alle andere reactie die er verband mee hielden staan er nog wel.
Maar afijn, leuk is het niet.

Dan zal het wel perongeluk zijn verwijdert, excuses van de mod's in dit geval. We zijn intern even aan het zoeken naar de oorzaak.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
MADdie

Als ik ook wat mag zeggen?? Ik kreeg een mailtje dat Sweet een bericht had gestuurd maar deze heb ik dus nooit kunnen lezen.
Dus als er een berichie wordt verwijderd kan zo'n e-mailtje ook niet ge-annuleerd worden?? of een mailtje er achter aan???
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Sweet Winter Smile
Golden Member

Het is absoluut geen persoonlijk verwijt naar iemand toe, maar verwijder dan bijvoorbeeld ook meteen berichten waarin wel dingen gememoreerd worden als dat er iemand zou zijn die "blind" zou zijn, of mensen die vloeken in hun bericht of onder tekst.
Afijn, zoek het eventjes uit, maar van mijn kant excuus aanvaard en zand er over

(P.S. Als een en ander uitgezocht is, verwijder dan ook dit topic want dan is er niemand die nog blaam treft, OK?)

Sweet Winter Smile wenst een ider nog een fijne avond!
Sweet Winter Smile
Golden Member

Maddie,

We houden er over op nu, het is mijns inziens opgelost en ligt nu bij de moderators die het bekijken.
Spreek je later via MSN, OK?

SWS
MADdie

quote:
Op zo 02-06-2002 18:26:27 schreef Sweet Winter Smile:
Maddie,

We houden er over op nu, het is mijns inziens opgelost en ligt nu bij de moderators die het bekijken.
Spreek je later via MSN, OK?

SWS

Jah OK.
Ik bedoelde het ook niet rot. Maar als ik denk dat ik een nieuw berichie kan lezen en dat die er niet is vind ik zelf best raar :S
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Jeroen Boere
Moderator

OK,

vanwege het goede weer heb ik lekker in de tuin zitten BBQ'en
vandaar dat ik dit bericht nu pas lees.

Ik ben de schuldige, ik heb dat bericht verwijderd omdat het naar mijn idee teveel offtopic was en geen zinvolle bijdrage aan de vraagstelling leverde.
Je bent niet de enige die een post heeft moeten missen want ik heb er nog 2 uitgehaalt die totaal niet op het topic sloegen/bijdrage leverde.

Ik vind het vervelend om berichten te moeten verwijderen, doe het ook niet graag, maar er moet een duidelijke grens getrokken worden.

maar je bent wel van harte welkom op de site

Maar ik had dus genoeg aanleiding om de betreffende post te verwijderen.

greetz,

Jeroen B
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
Jeroen Boere
Moderator

quote:
Op zo 02-06-2002 17:58:10 schreef MADdie:
Als ik ook wat mag zeggen?? Ik kreeg een mailtje dat Sweet een bericht had gestuurd maar deze heb ik dus nooit kunnen lezen.
Dus als er een berichie wordt verwijderd kan zo'n e-mailtje ook niet ge-annuleerd worden?? of een mailtje er achter aan???

nee, het was een wat latige situatie, vlak nadat SWS die post had gepleegt was ik snel met het verwijderen, de meel die jij ontvangen heb is bijna synchroon verstuurd met het posten van het bericht van SWS.

het cancelen van een meel is dus niet mogelijk.
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
Jeroen
Moderator

quote:
Op zo 02-06-2002 17:58:10 schreef MADdie:

Direct nadat je een reply hebt gepost wordt een e-mail verstuurd, kan dus niet geannuleerd worden. Een andere mail erachter zo van 'sorry dat we de vorige mail hebben gestuurd maar het bericht is verwijderd' lijkt me niet erg nuttig, ook omdat het niet erg vaak voorkomt.
* Jeroen heeft weer gesproken
www.getfirefox.com
Sweet Winter Smile
Golden Member

Hey Jeroen,

Ben zojuist weer thuis.
Las zojuist even je reactie en het is me nu duidelijk van hoe en wat.
Was alleen nogal verbaasd, mede omdat ik in familie omstandigheden zit was ik niet echt in de stemming, en helemaal niet toen mijn bericht weg was, waardoor ik daarna ook niet helemaal heb gereageerd zoals ik behoor te doen.
Vanachter een glas Cola dan ook een excuus van deze kant.

Sweet Winter Smile

Jeroen Boere
Moderator

kee dan

tis je vergeven, en geniet van je cola zou ik zeggen

greetz,

Jeroen B.

PS...

welke jeroen bedoelde je eigenlijk... neem aan dat je mij bedoelde
Sweet Winter Smile
Golden Member

Welke Jeroen ik bedoelde?
Goeie vraag...
Heb zo'n analoog gevoel dat ik die Jeroen bedoelde die hier op gereageerd heeft
De Cola was ondertussen al op, maar heb voor de gelegenheid nog maar even 2 ingeschonken, het staat hier klaar voor je

SWS
Zoeken in topic