hallo

weet iemand een spraakherkenning IC, dus als je iets zegt dat dan een uitgang van het IC hoog word

alvast bedankt

jeroen

Ik weet dat Atmoz er eentje heeft in zijn ACS, maar die was geloof ik heeel duur

Kijk maar eens in de catalogus van Conrad.
Daar staat er 1 in en daar is ook een complete module voor om meerdere apparaten op (gesproken) commando te schakelen.

Op 9 juli 2004 12:37:20 schreef Aesar:
Ik weet dat Atmoz er eentje heeft in zijn ACS, maar die was geloof ik heeel duur

€70 dacht ik

bestnr. 18 91 50-02, 53,50 euro :)

Dan zijn ze ofwel afgeslagen, ofwel is dat een andere:

quote van atmoz:

Schakeling is opgebouwt rond de 364 Chip van Sensory Inc. Er komt helaas nog heel wat bij kijken dan alleen die chip. Ik heb em moeten bestellen uit Amerika bij een bekende EL shop, een vriend heeft em meebesteld met zijn bestelling. Kost iets van 70 euro ofzo.

[Bericht gewijzigd door Ives op ]

heb ooit eens iemand gesproekn die met de conrad kit of iig de spraakchip gewerkt had en die zocht een vervanger iervoor: reden was dt hij echt verschrikkelijk bagger scheen te zijn. kijk eens of philips wellicht een chippie hiervoor heeft. die hebben het nl uitgevonden en mijn philips GSM reageert ook HEEEL goed op voice command(beter dan de nokia 6600 van mijn baas, want die reageert heel vaak gewoon NIET!!)