Vraag & Aanbod defect?

beste,

kan het zijn dat er iets mis is met het vraag & aanbod onderdeel op de site, krijg hier al 2 dagen geen items meer te zien.

Mvg

GJ_

Moderator

lijkt inderdaad een beetje mis te zijn, hier ook een probleem.

De tracker werkt, advertenties kan ik ook bekijken via de tracker, maar niet via het menu.

--edit--
adblock plus uitzetten op CO helpt. Die mag natuurlijk ook helemaal niet aan staan op CO ;-)

[Bericht gewijzigd door GJ_ op donderdag 17 juli 2014 12:39:30 (12%)

oke, bedankt!

was idd het probleem :D

Op 17 juli 2014 12:37:51 schreef GJ_:
lijkt inderdaad een beetje mis te zijn, hier ook een probleem.

De tracker werkt, advertenties kan ik ook bekijken via de tracker, maar niet via het menu.

--edit--
adblock plus uitzetten op CO helpt. Die mag natuurlijk ook helemaal niet aan staan op CO ;-)

Jeej, nog een site waar ABP gebanned is, dan maar een ander elektronicaforum..

Doeg :W, heb toch niks te zoeken op een forum zoals dit imo.

-Wasmachinemann/WittgenT5-Rstein out.

klein is fijn

Moderator

De meeste mensen draaien Adblock met de standaard filter abonnementen, en die veranderen nogal eens. Niet zo gek dat er af en toe rare dingen gebeuren als je iemand anders laat bepalen wat je wel of niet ziet.

Jeroen is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust. Iemand zal het wel nodig gevonden hebben om dingen zoals 'aanbod' in de filterlijst te gooien.

maartenbakker

Golden Member

@Wasmachinemann: Huh? Nou zie ik geen advertenties, maar de advertenties die je hier normaalgesproken ziet zijn compleet niet hinderlijk of schadelijk en doen niet aan tracking dus voldoen op geen enkele manier aan de criteria om een blocker in te willen zetten (of ik moet iets gemist hebben). Ik zou ze zelfs graag weer zien (wordt aan gewerkt begrijp ik). Bovendien stond er een vette knipoog achter iets dat jij als een totaalverbod uitlegt. Kan je jouw kortdoordebochtigereactie eens uitleggen zodat ik het beter snap?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Jeroen

Moderator

Op 26 juli 2014 22:41:42 schreef Wasmachinemann:
[...]
Jeej, nog een site waar ABP gebanned is, dan maar een ander elektronicaforum..

Doeg :W, heb toch niks te zoeken op een forum zoals dit imo.

-Wasmachinemann/WittgenT5-Rstein out.

:?
We willen liever geen banner blockers omdat banners een manier is om deze site in de lucht te houden. En storend en evil zijn onze banners niet, zoals Maarten al aangeeft.

Het probleem met Vraag & Aanbod is er niet omdat we actief ABP blocken. Schijnbaar reageert het filter van ABP op de naam "adslist" die de lijst van advertenties in de HTML heeft.

Op 26 juli 2014 22:41:42 schreef Wasmachinemann:
Jeej, nog een site waar ABP gebanned is, dan maar een ander elektronicaforum..
Doeg :W, heb toch niks te zoeken op een forum zoals dit imo.

Veel succes met de jacht naar een beter/ander electronicaforum en we zien je straks wel weer terug.

Op 26 juli 2014 23:13:55 schreef Jeroen:
En storend en evil zijn onze banners niet, zoals Maarten al aangeeft.

Ik vind de banners van onder andere LEDs-buy, Dwengo, EJE-Electronics, goedkoopmeten, en Conrad behoorlijk irritant, met hun geknipper... Die van eleshop is gelukkig redelijk constant van kleur, en verandert niet zo snel, maar ik heb 1000x liever gewoon statische plaatjes, zoals die van bijvoorbeeld Voti, SMDshop, DEBOLED of MijnPrintplaat.

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Arco

Special Member

Die banners met agressief rondstuiterende tekst in felle kleuren is inderdaad storend. Voor mij een reden te meer om zo'n shop te mijden... ;)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
GJ_

Moderator

Op 26 juli 2014 22:41:42 schreef Wasmachinemann:
[...]
Jeej, nog een site waar ABP gebanned is,...

Beetje kort door de bocht, zo snel een conclusie trekken. Ik nam eigenlijk aan dat mijn reactie zodanig verbaast was dat het wel duidelijk was dat dit volgens mij zo nooit de opzet geweest is.

Op 26 juli 2014 23:14:45 schreef ohm pi: Veel succes met de jacht naar een beter/ander electronicaforum en we zien je straks wel weer terug.

Volgens mij heeft ie zich buitengesloten.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op dinsdag 29 juli 2014 16:55:36 (26%)

pa3gws

Golden Member

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.