drukknopschakelaar in autosleutel

hallo, ik ben op zoek naar een drukknop schakelaar voor in een auto
sleutel.
dit is om de centrale deurvergrendeling op slot te zetten.
het gaat om een rechthoekig drukknopje van ongeveer 3mm breed bij 6 mm lang en 1,6 mm dik.
het is een SMD schakelaartje met metalen behuizing.
ik heb al gezocht op internet, maar ik kan alleen soortgelijke schakelaars vinden van omron ( de B3F serie )
maar die zijn vierkant 6mm bij 6 mm en hebben 4 contacten, ik heb maar 2 contacten die ik op het printje moet solderen.
er staat geen type meer op het andere schakelaartje voor( deur van het slot halen )

wie heeft er enig idee waar ik zo'n rechthoekig smd schakelaartje kan bestellen?

vr grt flip

Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

hallo arco,
ja dat is hem, man man hoe heb je dat zo snel gevonden?
heb toch minstens 3 uren aan het googlen geweest maar niets wat er op leek.

maar nu komt het volgende probleem, minimale hoeveelheid per bestelling is 2500 stuks. ik heb maar 1 auto dus lijkt mij 2500 schakelaars een beetje overdreven.

jammer dat conrad ze niet heeft.
misschien iemand die deze wel los heeft liggen?

GJ_

Moderator

Op 20 september 2014 15:09:33 schreef flip.22:
maar nu komt het volgende probleem, minimale hoeveelheid per bestelling is 2500 stuks.

per stuk

ok bedankt, moet nog wel ff registreren en kijken hoeveel verzendkosten er bij komen, bij mouser rekenen ze gewoon 20 euro verzendkosten voor 2 schakelaartjes :(

vr grt flip

Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

farnell wil een minimaal bestelbedrag van 50 euro hebben van een particulier.
wat gaat dat allemaal moeizaam zeg.
ik geef het op
allemaal bedankt voor jullie speurwerk en reactie's
vr grt flip

Een nieuwe sleutel is VEEEEEEEL duurder. Ik rijd Daihatsu, feitelijk een budget merk, maar een nieuwe sleutel kostte iets van 100 euro. En daar zit niet eens centrale vergrendeling ingebouwd, die is apart en kost 160 euro.

Die Ebay link van Arco is de beste optie.

Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Tidak Ada

Golden Member

Heeft Conrad ze dan niet? Ik heb er ooit een paar spdt schuifjes in SMD gekocht.

@fuzzbass:
Mijn Fiat sleutel kost me € 200,- plus inleeskosten. Ik doe het daarom tegenwoordig maar met de hand :(

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

pas ook zo'n knopje stuk gehad op een somfy ab, heb een andere op dat printje gebruikt voor de defecte knop, die werden toch niet gebruikt..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

We kunnen het er allemaal wel over eens zijn dat autorijden nu eenmaal geld kost, maar de prijzen van sleutels en afstandsbedieningen zijn gewoon misdadig.

Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com

Op 22 september 2014 21:56:56 schreef flip.22:
farnell wil een minimaal bestelbedrag van 50 euro hebben van een particulier.
wat gaat dat allemaal moeizaam zeg.
ik geef het op
allemaal bedankt voor jullie speurwerk en reactie's
vr grt flip

Opgeven daar zijn we hier niet van :-)
Anders meeliften op iemand anders zijn bestelling. Zet een advertentie in de vraag en aanbod of iemand binnenkort een Farnel bestelling doet en of je "mee kunt liften".

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Diamon

Golden Member

Geen autosloper in de buurt zitten, en de sleutels nog in de auto liggen?

@TS als het nog actueel is PM me even voor 2 euro stuur ik er 1 op.

Automotive engineer - www.easy-tech.nl
GJ_

Moderator

Op 22 september 2014 22:16:27 schreef Fuzzbass:
Een nieuwe sleutel is VEEEEEEEL duurder...

Niet per definitie. Mijn Chrysler sleutel kost 75 euro, inclusief inleren en een kop vers gezette koffie.
En daar zitten erg veel knopjes op.

eBay!! Wel internationale site hè... Daar vind je sowieso 50pcs voor onder €1,- en vaak gratis verzending. Verzendtijd is ongeveer 3-4 weken.

Oké maar samengestelde woorden moeten aan elkaar. Bijvoorbeeld lichtschakelaar in plaats van licht schakelaar. Los van elkaar schrijven slaat nergens op.

we gaan inderdaad ff op de sloop kijken of er een sleutel is.
lukt dit niet, dan wil ik er wel 1 kopen van je (Paul Welther)
vr grt flip

Tidak Ada

Golden Member

Op 23 september 2014 17:05:52 schreef GJ_:
[...]Niet per definitie. Mijn Chrysler sleutel kost 75 euro, inclusief inleren en een kop vers gezette koffie.
En daar zitten erg veel knopjes op.

Dat zal wel veranderen, sinds Chrysler ook van Fiat is...

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 23 september 2014 15:39:08 schreef Paul Welther:
@TS als het nog actueel is PM me even voor 2 euro stuur ik er 1 op.

ik heb u een email gestuurd hierover.
vr grt flip