philips lcd tv storing

Ik heb een Philips lcd tv van ongeveer 4 jaar oud type 32pfl5405h/12

Deze wil niet meer aan. Het enige wat ie doet is het knipperen van het standby lampje.

Weet iemand waar ik de code kan vinden die bij deze foutmelding hoort, of heeft iemand hier ervaring mee waar het aan kan liggen.

Ofwel elcos in de voeding,al met zaklamp op scherm geschenen en kijken of je beeld ziet goed kijken.
Elcos in de voeding warm maken en kijken of het toestel dan opstart.Zoeken naar bolle eclos.Heb je geluid?

Diode voeding defect van de stand by voeding. Deze ligt vaak in volle sluiting. Van achter gezien rechts in de bovenhoek van de voeding print.

Op 5 januari 2015 18:02:01 schreef JimA:
Ofwel elcos in de voeding,al met zaklamp op scherm geschenen en kijken of je beeld ziet goed kijken.
Elcos in de voeding warm maken en kijken of het toestel dan opstart.Zoeken naar bolle eclos.Heb je geluid?

Beeld komt er niet, hij springt niet eens aan. Dat met de elco´s warm maken zal ik eens proberen. Ze lijken op het oog goed staan niet bol ofzo.

Er zijn geen elco,s defect die diode is defect maar als jij zo graag met een föhn wil gaan proberen een diode weer uit sluiting te halen dan wens ik je veel geluk

Tnx voor de hulp. Heb deze diode vandaag vervangen en de tv doet het weer! :)

Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem, dus ik heb een paar van deze sb3200 diodes besteld uit het buitenland. Heeft verder deze nog iemand nodig? Ik wil ze aan jullie aanbieden voor 5 euro incl. verzending. Verwacht dat ik ze binnen 2 weken binnen heb.

Op 5 februari 2015 17:29:50 schreef sjoerd93:
Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem, dus ik heb een paar van deze sb3200 diodes besteld uit het buitenland. Heeft verder deze nog iemand nodig? Ik wil ze aan jullie aanbieden voor 5 euro incl. verzending. Verwacht dat ik ze binnen 2 weken binnen heb.

Beste sjoerd93: 3 maal dit zelfde antwoord in verschillende topics. Er is een V&A op dit forum waarin je zoiets kunt / moet posten.

I love it when a plan comes together !

Op 5 februari 2015 17:29:50 schreef sjoerd93:
Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem, dus ik heb een paar van deze sb3200 diodes besteld uit het buitenland. Heeft verder deze nog iemand nodig? Ik wil ze aan jullie aanbieden voor 5 euro incl. verzending. Verwacht dat ik ze binnen 2 weken binnen heb.

Heb je toevallig nog van die diodes liggen die ik kan overkopen? Zou niet weten hoe ik u op een andere manier kan contacteren dus dan maar op deze manier. Mijn e-mailadres: alimidar1990@hotmail.com. Mvg

maartenbakker

Golden Member

Sjoerd93 was inderdaad een beetje dom, vergeten zijn mailadres aan te zetten. Als jij dat voor jezelf nu wel even doet, dan hoef je je adres niet open en bloot in dit topic te plaatsen.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Er kunnen zoveel andere diodes in en die kosten echt geen 5 euro.