Bosch koelkast ksv 2022/01

Mijn koelvries combinatie is ermee gestopt.Lampje brande niet meer.Lamp vervangen en kwam er achter als ik de deur schakelaar handmatig bedien het lampje zwakker en flikkerend gaat branden.De thermostaat meet goed. Er zit een schakelaar bij het lampje met een diode op twee van de drie contacten.Het lijkt alsof het lampje op een halve periode brand. Diode of draden verkeerd aangesloten? Heeft iemand een schema hiervan.

Als het goed is zit er ook een extra schakelaartje op de thermostaat en deze is voor "koude ruimtes"of extra koel stand. Dat het lampje enigzins blijft beanden, klopt.

Hoi bedankt voor je reactie. Schakelaartje zit erop maar weet de functie niet goed. De koelkast staat in een hele koude schuur.Ik zie nu op de schakelaar een rood streepje, moet dat in die koude ruimte zichtbaar zijn of juist niet.Had het idee als ik de schakelaar in de andere stand zet dat dit een ontdooistand is of zoiets.

In een koude ruimte zou die aan moeten staan, dus rode streepje zichtbaar.Maar een ding: de koelkast is ontworpen voor een temperatuur vanaf 15 TM 32 graden. daaronder zal het beroerd werken. Zeker lager dan 6 graden!!!!