mantelkoeling oven uitschakelen

Dat is natuurlijk een prima manier om door te kunnen terwijl je wacht op de nieuwe.

Gadget-inc, ik heb binnenkort hetzelfde probleem (*). Dan zoek ik het element voor een ikea-oven waar ik het typenummer nu niet van voorhanden heb. Op de Handyman site zie ik dat ze voor iedere categorie apparaten een paar reserve onderdelen hebben. Broodmachines: 2 deeghaak-modules. Zo'n oven-element kunnen ze dan bestellen, want ik geloof nooit dat als ik naar de oven-elementen zou browsen ze dan precies de mijne hebben?

(*) Open maken, aanzetten aardlek er uit. Element los: aardlek er uit, fan los, aardlek er niet uit. Alles weer aangesloten: alles weer ok. Dit hebben we zo twee keer getest... Na de tweede keer blijkt dat wat ik voor HET element aanzag, blijkt het grill element te zijn. Er is ook een "heteluchtoven" element. Volgende keer dat het fout gaat gaan we die testen....

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Zoals aangegeven inderdaad werkt alleen het buitenste grote element nog. De binnenste is stuk.

Heb het element er weer ingeschroefd en de binnenste niet aangesloten. Oven doet het vooralsnog prima. Ik heb twee grillstanden, groot en klein. De kleine werkt nu niet meer maar wie geeft daarom?
Ga het element wel vervangen zodra ook het grote deel kapot gaat. Scheelt toch weer 100 euri's.

Allemaal bedankt voor de reacties! Erg geholpen!