droogkast

Allo iedereen,

er loopt water uit mijn droogkast, de water gaat niet meer naar de reservoir, ik zou graag advies, is het erg? kan ik het laten repareren? ik heb geen enkele ervaring mee, en ik zou het niet willen weggooien als het kan hersteld worden...... :)

Ik denk dat condensafvoer verstopt zit en het water niet goed kan weglopen. Maak alles een goed schoon en volg de waterafvoer en kijk of alles open is.

dank u voor de reactie :) ik heb alles proper gemaakt, de vakje van de water, onderaan naast iets metals (kleine vakje ) ook, maar het gebeurt nog steeds dat het water uit loop :( de water dat nog binnen de machine was heb ik ook afgedroogd... wat kan ik nog doen?

Als de rubbers van de condensor onderin goed schoon zijn, dan zaldroger geheel uit elkaar moeten, er zijn dan kanaaltjes verstopt.

Daar vrees ik voor, ik heb het daarnet opgestart en het warm op, maar het water blijft maar lopen, ik kan niets meer doen, alles is hermetisch afgesloten......ik ben een handige vrouw maar dan denk toch dat dit een werk voor experts is :(

Of toch is mogelijk dat ik het doet? En hoe? Gekke aventour..... Helppppppp