Inloggen

Nadat ik opnieuw Internet Explorer had gekozen i.p.v. Google Crome, kan ik niet meer inloggen.
In plaats van het scherm, waarbij ik naam(email) en wachtwoord moet invullen,krijg ik de zoekresultaten van Internet explorer.
Zelfs als ik hier een keuze maak(circuitsonline),kom op hetzelfde resultaat
Dus ik kan niet inloggen op I.E. wel op Google Crome zelfs als ik op Google Crome eerst heb uitgelogd.
Bob.

Met proberen ben ik getrouwd geraakt.

interexplore is niet meer ondersteund door 70% van het internet

ik zou weer naar chrome gaan als ik jouw was

Ik gebruik " Mozila Firefox " met eventueel " AVG Secure Search en " Mozilla Thunderbird " voor mijn Email.
Werken zeer goed en is in het NL.
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.
maartenbakker

Golden Member

Internet Explorer (welke versie?) is ruimschoots voldoende compatibel om 90% van het internet correct of in elk geval goed genoeg weer te geven, zelfs al is het nog steeds niet de beste keus.

Je zou eens kunnen proberen alle cookies te wissen. Verder even volledig met de hand uittypen in de adresregel http://www.circuitsonline.net/ en goed opletten dat er geen spelfouten inzitten.

Ook even controleren of alle andere sites wel werken.

Verder niet teveel tijd insteken, want de meeste andere browsers werken minstens zo goed.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Shiptronic

Overleden

Hier ook IE 11, en geen enkel probleem.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Jeroen

Moderator

Ik kan in de logs wel resultaten met Internet Explorer (8.0) van jouw IP-adres terugvinden. Daar lijkt niet veel mis te gaan.

Wat wel opvalt is dat een aantal verzoeken zijn gegaan via een zoekmachine die veel probeert te lijken op Google. Dat blijkt afkomstig te zijn van een toolbar die in Internet Explorer is geïnstalleerd (Windows Searchqu Toolbar van Koyote-Lab).

Het kan zijn dat het verwijderen van die toolbar het probleem oplost. Maar ook al doet het dat niet, ik zou het toch aanraden die toolbar te deïnstalleren, want dit soort malware doet meer kwaad dan goed.

maartenbakker

Golden Member

Spyware/adware, dat verklaart inderdaad veel. Daar was IE, zeker een oude liever niet te gebruiken versie als 8.0, wel kwetsbaarder voor dan de concurrentie.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op vrijdag 6 maart 2015 01:28:55 (55%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Op 5 maart 2015 16:47:40 schreef Opabob:
...In plaats van het scherm, waarbij ik naam(email) en wachtwoord moet invullen,krijg ik de zoekresultaten van Internet explorer.
Zelfs als ik hier een keuze maak(circuitsonline),kom op hetzelfde resultaat
...

het lijkt erop dat je inplaats van circuitsonline browsed, naar circuitsonline zoekt.

type eens volledig "www.circuitsonline.net" in.

GMT+1