Wie herkent deze

Weet iemand waar ik deze kan bestellen en wie de maker is. Logo op de chip komt mij niet bekend voor. Het zou een schakelende voedingschip moeten zijn.

elmowww

Golden Member

Linear Technology, LT1765?

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling

Hey dna,

Hier heb je een overzicht van een groot aantal logo's
http://www.elnec.com/support/ic-logos/?method=logo

jou chip komt van Linear Technology en is de LT1765
[url="www.linear.com/product/LT1765"]LT1765 - Monolithic 3A, 1.25MHz Step-Down Switching Regulators[/url]

Hoi Stefkuh,

Weet je toevallig ook welke code ik hiervoor nodig heb. zie foto.
er staat op 29 TI en AIK eronder.

Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Dok

Golden Member

Beetje offtopic misschien, maar waarom zou er in dat blad zoveel zijn doorgehaald?
@ Arco
Op pagina één zie ik toch echt letters en of cijfers die niet meer te lezen zijn.
Nog een keer @Arco, heb het blad even binnengehengeld en toen deed ie het..
Of zou na het bijwerken ven mijn linuxdoosje (Mint) iets niet goed zijn gegaan.
Heb zoiets met een .PDF in mijn browser nog niet eerder gezien.

Wie niet horen wil moet TV kijken.
Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Hier ook niks aan de hand. Het ziet ernaar uit dat je een niet-standaard PDF-reader gebruikt of fonts mist (die jouw niet-standaard PDF-reader vervolgens als in cirkels geinverteerde vraagtekens lijkt weer te geven, in plaats van bijvoorbeeld witruimte)

If you want to succeed, double your failure rate.
GJ_

Moderator

Eigenlijk zouden al dat soort PDF's in PDF/A formaat moeten zijn voor een fatsoenlijke en vooral betrouwbare weergave. Dan zitten alle fonts mee ingepakt, om maar wat te noemen.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op woensdag 5 augustus 2015 09:46:44 (20%)

blackdog

Golden Member

Hi Dok,

Nog even of topic, ik heb LinuxMint even opgestart en daar ziet de pdf er goed op uit.
De PDF viewer is de Okular.

Gegroet,
Blackdog

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Dok

Golden Member

Blackdog,
Als ik het PDF binnen hengel dan is het goed te lezen, direkt van de site ,in FF daar ging het mis.
PDF'je wat er aan hangt is wat ik te zien kreeg bij die toko.
Volgens mij moeten we zo 'koffie gaan drinken' we (ik) dwaal aardig af.

Wie niet horen wil moet TV kijken.
Arco

Special Member

In Firefox kun je hun eigen reader uitzetten (die ik sowieso niet prettig vind werken), en een andere gebruiken.

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Op 5 augustus 2015 02:45:52 schreef Arco:
Is de TPS62003DGS van TI: http://www.ti.com/general/docs/lit/getliterature.tsp?genericPartNumber…

Dag Arco,

Bedankt voor de info. Kun je ook aangeven waar de logica zit van de chipcode. Ik heb bv nog een ander TI chip TI 32 D81
Kan ik ergens een lijst met codes van Ti downloaden?

b.v.d.

Henk

Lijkt me dat het deze is.

Dit is de bijbehorende datasheet

En op chipdocs vind je behoorlijk wat van die kleine priegellogootjes terug en van welke fabrikant die zijn.

Op 5 augustus 2015 02:33:54 schreef Dna_automation:
Hoi Stefkuh,

Weet je toevallig ook welke code ik hiervoor nodig heb. zie foto.
er staat op 29 TI en AIK eronder.

Misschien wat laat, maar je had er twee omcirkeld.

En dit is de chip linksboven

Dit is de chip rechtsonder