samsung plasma PS42A451P1

het beeld is veel te breed, als ik het op 4:3 zet heb ik aan de linkerkant een grijs vlak van ongeveer 25 cm.

maartenbakker

Golden Member

Of 25cm grijs wel of niet normaal is, zou ik niet durven zeggen. Je vergeet trouwens te melden wat je wilt doen of weten of wat je van de lezer verwacht (if anything).

Als het om een reparatievraag gaat doe je er wel goed aan nog wat meer te testen, zoals hoe het mankement er precies uitziet in diverse modi, zeker niet te vergeten menu's, teletext, diverse ingangen.

Misschien kan een modje het typenummer in de onderwerpregel voor je corrigeren: PS42A451P1. Als het een reparatievraag blijkt te zijn en een van de Samsungkenners komt in je topic langs, wil hij misschien ook nog de letters achter je typenummer en/of het versienummer van je toestel weten. Staat vaak op een kleine sticker aan de zijkant.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

type nr is ps42a451p1xxg versie sd12 het beeld staat in alle modes ongeveer 15 cm teveel naar rechts ook in menu mode en bij teletekst. in 4:3 mode heb ik links ongeveer 20 cm geen beeld .