Schakelaar die reageert op verschillende geluidniveaus (5)

Dit topic is gesloten

Beste,

Ik ben op zoek naar iemand die een schakelaar kan ontwerpen en maken voor mij die reageert op geluid.
Deze schakelaar moet een ander apparaat aansturen waar een schakelaar op zit met 5 standen. De schakelaar op het bestaande apparaat is een losse schakelaar aan een kabel.(niet ingebouwd)

Het is de bedoeling dat de te maken schakelaar bij bv 1 ping stand 1 activeert op het apparaat, bij een ander type ping (waarin er meerdere geluiden achter elkaar komen) stand 2 activeert en dat verder tot stand 5. De specifieke geluiden waarop hij moet reageren heb ik ter beschikking, dit zijn ook altijd dezelfde geluiden.
Ik heb een apparaat wat dit al doet maar ik wil dat het een ander apparaat aan kan sturen, er is dus evt een voorbeeld van een kastje waar dat in zit gebouwd. Wellicht dat het kan helpen met de ontwikkeling of het ombouwen/maken van nog zon schakelaar.

Op Google heb ik veel gezocht en daar vind ik wel dat het moet kunnen maar het is mij allemaal veel te ingewikkeld.
Daarom hoop ik op deze manier iemand te vinden die dit kan bedenken en maken voor mij. Uiteraard hoeft dat niet voor niets.

Als je denkt dit te kunnen of iemand weet dit dit zou kunnen maken dan kun je met me contact opnemen via het forum.
Van daaruit kunnen we dan verder kijken.

Ik verneem het graag van jullie.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Mvg Femke

[Bericht gewijzigd door femke1974 op zondag 29 november 2015 02:00:15 (10%)

modedit: spam

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zondag 20 december 2015 17:02:06 (88%)

Waarvan is het geluid afkomstig? Het zou namelijk veel eenvoudiger zijn om daar van uit, als het geluidsignaal nog elektronisch is, iets aan te sturen.

Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten