Senseo HD 7824

Ja, de zoveelste Senseo met probleem. Ik heb gezocht naar deze storing, maar niet gevonden. Ongeveer 3 weken geleden heb ik dit apparaat ook al gehad met een knipperend lampje. Hele apparaat uit elkaar genomen en niets kunnen vinden, tot ik er achter kwam dat van de magneetjes niets meer over was alleen een bonk roest. Nu zijn die dingen los te bestellen, maar dat kost meer dan een complete waterbak! Dus heb ik direct van Philips een waterbak laten komen en dan kost het de helft. Goed, het apparaat werkte daarna weer naar behoren, maar nu is het zo dat het lampje heel snel gaat knipperen zodra het apparaat wordt ingeschakeld. Geen idee wat de oorzaak kan zijn, de seriecondensator heb ik vorige maan vervangen, dus lijkt het mij sterk dat deze defekt is, maar niets is onmogelijk. Mijn vraag, kan deze condensator de oorzaak zijn van een knipperend lampje?

Groetjes Hans.

Hoe het werkt is niet belangrijk, als het maar werkt!

Alles kan en ik verbaas me zeker niet.Maar meestal snel knipperen is iets met waterbak of sensor...

Hubie

Special Member

Hall sensor zou ook kunnen.
Ook zijn er Senseos met 2 vlotters,er moet dan minimaal voor 2 bakjes water in de tank zitten.