| Naam |
Bericht |
Maverick
|
Hoi,
Hebben jullie er weleens aan gedacht om een irc channel te openen voor circuitsonline, dan kan men live praten en bijv problemen aan elkaar voor leggen
het is maar een ideetje
www.mirc.com
Groetjes
Bob Peters [Bericht gewijzigd door Maverick op 1 juli 2002 22:59:26]
|
MiTcHeLL
|
hm ja is wel een leuk idee ja
maar dan kan je net zo goed een chatroom maken
en ik herinner me een vorig forum dat dat nie de bedoeling was want dan zou het forum geen nut meer hebben.
May The Source Be With You
|
Maverick
|
Hoi MitcHeLL
De kans zit erin dat men het forum dan minder gaat gebruiken, hier had ik niet aan gedacht.
Zo zie je maar weer dat je met meer mensen de dingen ook van een andere kant kan zien.
Groetjes
Bob
|
Jeroen Boere
Moderator
|
de reden waarom we het dus niet doen is hierboven gegeven
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
|
Jeroen
Moderator
|
www.getfirefox.com
|
Erik
|
als er ooit nog een keer een chatroom komt ... dan in ieder geval geen mirc das het  ste programmatje wat ik ken
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
|
Jeroen Boere
Moderator
|
quote: Op ma 01-07-2002 23:31:24 schreef Erik:
als er ooit nog een keer een chatroom komt ... dan in ieder geval geen mirc das het  ste programmatje wat ik ken
idd lang leve bitchX
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
|
Erik
|
quote: Op ma 01-07-2002 23:35:43 schreef Jeroen Boere:
[...]
idd lang leve bitchX
wies bitch x?
ow hoor net (van jeroen)dat het een unix irc geval is... anyway das net zo bagger
[Bericht gewijzigd door Erik op 2 juli 2002 00:18:42]
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
|