Verschil Led transfo CC of CV

Beste,
ik ben een leek in Led technologie maar blijkbaar kunnen ook firma's mij geen duidelijk antwoord geven. Waarschijnlijk zitten er bij jullie wel experten Led.
Ik heb LED RGB onderwaterlampen gekocht die eigenlijk gebouwd zijn voor de jachtbootbouw en normaal dus aangesloten worden op een batterij van 12 V. Kan iemand mij een voorstel doen van wat type controller met RF sturing en welke transfo ik zou moeten gebruiken CC of CV om tot zeven van deze lampen van 27W aan te sturen. Ik ben al maanden op zoek naar een duidelijk antwoord, niemand die dit geven kan.Hierbij alle specificaties die ik heb, zie ook bijlage.
Hartelijk dank.

Bart

>>Product Characteristics:
• Adopt high power LED which is encapsulated by high efficiency and latest heating conducting structure
• The Shell is adopted by the first-class stainless steel, has excellent corrosion-proof,
• High luminous efficiency, very bright underwater marine light.
• Long life-span reach 50000 hours
• Constant current: better protection for Led chips.
• Waterproof, Shake-proof, energy-saving, environment-friendly
• Super Bright SEMILEDS LEDs,luminous flux(lm):1600lumens,
• Waterproof grades: IP68(totally waterproof )
• Supply Voltage : DC12V,DC10V-30V

Unipower led underwater boat light lument details 27W.xlsx

Arco

Special Member

Helaas staan er weinig zinvolle gegevens bij de specs...
Of je CC of CV nodig hebt hangt van de ledlamp af (en dat staat er niet expliciet bij)
Er staat wel constant current, maar ook DC 12v bij...

[Bericht gewijzigd door Arco op vrijdag 29 april 2016 23:00:30 (16%)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

gezien de lampen op een 12V accu moeten werken mag ik denken dat ze CV werken. 27W per spot is niet gering, vaak branden die dingen door zonder koeling van het water, dus test ze niet los op tafel..

je hebt er minimaal een 200W 12V voeding voor nodig, iets als dit..