| Naam |
Bericht |
Professor-Botje
|
quote:
Er aan toe gevoegd
Meer schema's dan je soldeerbout lief is
|
Ives
|
Turnhout misschien toevoegen (toch middelgrote stad), meer dan 50 Km van Antwerpen.
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
|
Tinus-online
|
@ IVES, Van harte gefeliciteerd
new site >>> www.tinus-online.nl
|
Professor-Botje
|
quote:
20Km van Tilburg, wij gaan er altijd tanken
|
The Force
Golden Member
|
Den Bosche --> tiepvoutju?! 
quote:
Als er zo op gereageerd wordt dan hoeft het niet meer...
Sinds wanneer is iedereen zo rap op zijn teentjes getrapt (zeker de mensen voor wie het helemaal niet bedoeld is!!!) Het is was bedoeld om professor botje te helpen... [Bericht gewijzigd door The Force op 20 september 2004 16:08:16]
May The Force be with you...
|
Antoine
|
wat zijn we toch weer zeikerds
www.insv.nl
|
Professor-Botje
|
quote:
idd ik laat het ook gewwoon lekker staan 
Pas het zo wel ff aan
|
infoMaurice
|
Alweer een tijd hier niet geweest en zie ik de topic HEB 2004 wat nu mislukt is.
Wat ik niet zo snel kan vinden is de opzet en het idee van een dergelijk plan.
Allemaal een beetje vaag blijft het voor mij, jammer.
Idee voor een eerste keer is lift mee op iets bestaands en reserveer een stukje ruimte in.
Zo blijft het risico beperkt en heb je ook ongenodigde bezoekers.
Van te voren afdwingen hoeveel bezoekers er komen is bij begin kansloos, dat heb je al simpel bij een verjaardag plannen.
Dus idee;
Er zijn voldoende ruilbeurzen en markten, schuif daar eens een tafel bij aan en meldt dat hier,
Succes
Maurice
|
STARTOURS G24T
|
was ook al 3 maand geleden dat hier voor het laatst gereageerd werd
The Important Thing In Science Is Not So Much To Obtain New Facts As To Discover New Ways Of Thinking About Them. ( Dyslectisch ) Intresse In menselijke Anatomy ? Heftig maar zeer interesant http://www.ogrish.com/archives/medical/index.html
|
Ledlover
|
daar gaan we weer...
het is een zinnige toevoeging, het kan als gevolg hebben dat de volgende HEB als die er komt wel gaat lukken. dat het 3 maanden geleden is maakt ook niet zo veel uit vind ik. de TS word ermee geholpen, dus het is niet erg dat het een nogal late reactie is.
----===### AM radio kan nét zo goed klinken als FM! Kwestie van bandbreedte! Echt waar! Vraag naar voorbeelden +++===---
|