| Naam |
Bericht |
Simon
|
Ik heb mij sinds kort geregistreerd op dit forum, onder de naam "Simon". Ik zat net wat rond te kijken, kwam ik een topic tegen van "Simon" over discolampen: http://www.circuitsonline.net/forum/view.php?id=1345
Ik kijken naar de topic-starter, blijkt dat mijn profiel te zijn! Maar dat topic heb ik nooit geopend!
Hoe kan dit?
|
Bastiaan
|
Ik zie idd dat dat topic niet van jouw kan zijn want de datum ervan was eerder dan jouw registratiedatum. Dit lijkt op een bug, wij zullen dit uitzoeken en je laten weten hoe het zit zodra we erachter zijn. Het kan eventueel te maken hebben met een fout die is geweest aan de zijde van de hoster op 11 july omdat jouw registratie erna was en dat topic ervoor. [Bericht gewijzigd door Bastiaan op 21 juli 2002 15:11:36]
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|
Bastiaan
|
Het is intussen weer opgelost. De oude user was idd door de server fout op 11 juli zomaar verdwenen en zodoende kwam jouw id op die van hem tijdelijk te staan. Dit is nu weer rechtgezet.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|