Moderator
dus een met batterij en jackplug uitgang [Bericht gewijzigd door rammer op 6 juni 2005 18:41:57]
Op 6 juni 2005 18:41:01 schreef rammer:
heeft ook iemad een schema voor een kleine FM ontvanger zodat je hem kan ontvangen
heeft ook iemand een schema voor een kleine FM ontvanger zodat je hem kan overal kan ontvangendus een met batterij en jackplug uitgang
Moderator
Op 6 juni 2005 17:12:22 schreef Lucky luke:
kun je ergens een bouwbeschrijving neerzetten?
(dus: printontwerp + componentenlijst, plaats vd componenten, codes op de componenten, extra uitleg, schema)
dan kan iedereen m bouwen.
Moderator
heeft ook iemand een schema voor een kleine FM ontvanger zodat je hem kan overal kan ontvangendus een met batterij en jackplug uitgang
Op 6 juni 2005 18:47:58 schreef klein is fijn:
Maarrr..., als er meer animo is voor zoiets dan kan ik wel eens iets in elkaar flansen, al is het maar een printontwerp voor alleen de bug, zonder behuizing eromheen.
Moderator
AKA ripkip
Op 7 juni 2005 23:13:59 schreef klein is fijn:
O help, dan zal ik toch maar in wat sporadische vrije tijd wat html code gaan leren...
Op 18 november 2004 17:55:52 schreef Marcel (5):
FM BUG
Deze veel besproken zender heb ik al een keer gemaakt met veel succes. Nu wil ik hem in SMD maken.
Mijn vraag was of ik i.p.v. de spoelen ook sporen op de print zou kunnen gebruiken? Dacht dat ik dat wel eens had gezien.
En zal het in SMD uitvoering gaan werken? Moet ik ergens rekening mee houden?
De trimmer kan ik ook vervangen voor een vaste condensator neem ik aan.
Op 8 juni 2005 12:52:23 schreef Klasje:
[...]
'k weet niet of ut aan mij licht of zo, maar die fm bug heb ik al 5X gebouwd, en ze werkt geen enkele keer
Moderator
Op 7 juni 2005 16:13:40 schreef Henry S.:
[...]
In een Elex heeft een keer een Stereo FM-ontvanger met SMD IC's gestaan (rond 1989 IIRC), bij mij op school zijn toen diverse met succes gebouwd.
Weet iemand in welke Elex?
Golden Member
Op 8 juni 2005 19:33:19 schreef Henry S.:
[...]
Niemand?
Moderator
Moderator
Op 8 juni 2005 19:36:46 schreef Rd12tf:
Op 7 juni 2005 16:13:40 schreef Henry S.:
In een Elex heeft een keer een Stereo FM-ontvanger met SMD IC's gestaan (rond 1989 IIRC), bij mij op school zijn toen diverse met succes gebouwd.
Weet iemand in welke Elex?
Nee, helaas. Ik heb wel een ontwerp van Philips in een HF special staan van Elektuur, is echter meer een uitreksel (!) van een App.note dan een bouwontwerp. K'zal eens graven in mijn (*kuch*) archief.
MvgEat
Golden Member
Golden Member
Moderator
Op 18 juni 2005 08:14:49 schreef Sparks:
Hij werkt bij de nuon in madurodam
.Op 18 juni 2005 08:12:32 schreef rob007:
Bedoel niet de TDA7000?
Die heb je ook in SMD als ik het goed had.
Kijk even met google er is zat!
Moderator
Op 17 juni 2005 23:42:02 schreef klein is fijn:
Even kicken hoor, ik moet toch iets op een eenzame vrijdagavond?
[...]
Nee, helaas. Ik heb wel een ontwerp van Philips in een HF special staan van Elektuur, is echter meer een uitreksel (!) van een App.note dan een bouwontwerp. K'zal eens graven in mijn (*kuch*) archief.
MvgEat
Ik ben nou bezig met het maken van de bouwbeschrijving van de IC FM-bug, en een ontvangertje erbij zou ook wel heel leuk zijn...
Weet iemand al in welke Elektuur dat schema stond?
Moderator

Moderator
Golden Member