Ik dacht dat de spoelen elkaar niet mochten "zien" ?
Verder ziet hij er strak uit! Waar geetst?
Honourable Member
Op 13 april 2005 11:00:48 schreef Marcel (5):

GR Richard Honourable Member
Op 13 april 2005 11:13:49 schreef zweetvoetje:
............... als de stroom door allebei in fase is, dan maakt het nie zo veel uit.

Moderator
Op 13 april 2005 11:00:48 schreef Marcel (5):
Verder ziet hij er strak uit! Waar geetst?
Het hoeft immers geen absoluut zuiver signaal Km's ver te zenden.Honourable Member
Op 13 april 2005 11:26:46 schreef zweetvoetje:
Het gaat om een FM-bug.........
Richard. Honourable Member
Op 13 april 2005 11:36:48 schreef zweetvoetje:
Het enige probleem dat je kan hebben als ze elkaar zien, is dat ze dan uit zichzelf kunnen gaan genereren. Met een beetje pech (slechte afregeling), dan zal dat op een andere als de gewilde frequentie zijn. Dan krijg je dus wel rare effecten. En bij doublers e.d. natuurlijk ooknie, maar dat spreekt voor zich.

Moderator
Honourable Member
Richard Moderator
Op 13 april 2005 12:03:15 schreef Amateur19:
Uitkoppel spoel. Een "kunstmatige" verlenging van je antenne. Matching netwerk. Maar met deze torren en dit vermogen zou je die kunnen weg laten en zal je met de lengte van je antenne moeten gaan experimenteren voor optimale prestaties.
Honourable Member

Met al jouw werkjes verleid je me heel erg om ook wat smd te proberen
Op 13 april 2005 10:21:30 schreef klein is fijn:
*Kick*
Nieuwsflits, hij werkt, hij is mooi, en het belangrijkste, hij is klein.
Even een paar foto's: ...
Deze smiley is ook wel toepasselijk:
)Op 13 april 2005 18:47:17 schreef Hoihoi:
ik heb hem ook gemaakt voor de lol. heel netjes een print gemaakt (niet zo klein als die van jullie hoor!)
alleen die van mij doet het niet. als ik mn radio afstem op een lege plek en ik draai zachtjes aan de condensator dan kom ik op een gegeven moment een blob, blob, blob, enz geluid tegen (ongeveer 3 x per seconde) en als ik mn vinger op de condensator leg hoor ik dat geluid harder in de radio. schreeuwen in de microfoon of radio fijner afstemmen werkte niet. en ik heb geen scoop dus ikkan niet echt zien wat er aan de hand is.....iemand een klein ideetje? alles is volgens spec gemaakt.
Golden Member
Golden Member
IDLE Moderator

Op 13 april 2005 21:24:17 schreef Ives:
Werkt er hier niemand bij een bedrijf dat moederborden of graka's maakt, een 8 layer FMbug?