Waarom niet dubbelzijdig? Ik heb eerst maar eens geprobeerd of het enkelzijdig lukt.
Trouwens, de print die ik nu heb is lastig op "in tweeen" te delen. En, hij zou dan te dik worden om bijvoorbeeld in een vulpun te kunnen...
Maar..., dubbelzijdig moet zeker kunnen, misschien als ik toch dat tweede spoeltje weglaat, kan ik de eerste neerleggen, is het probleem van de hoogte weg.Op 13 april 2005 12:23:32 schreef Amateur19:
MAXIM heeft een VCO in sot met 6 pennetjes, waar je een R,C en L'etj bij moet plaatsen, dan kan het al met nog een BFxx erachter met 7 componenten.
Ja, heb ik gezien, heb alleen mijn bedenkingen over de grootte van de bug die je daarmee kan maken. Je hebt toch redelijk wat weerstanden en C'tjes nodig, en een spoeltje van 390nH. Die spoeltjes zijn overgens vrij moeilijk in smd te krijgen. Ik ga hem zeker nog eens uitproberen om te maken, maar eerst dit ontwerp eens zo klein mogelijk krijgen.
Op 13 april 2005 22:25:26 schreef Marcel (5):
Ik ga winnen!
Oja?

* klein is fijn zijn electro-shop verkoopt 0402 smd weerstanden...
Overigens juich ik het van harte toe als het nog kleiner kan!
Maar, die weerstanden uit pasta? Idee om norit en lijm te mengen? Leuk als je nog eens een random weerstandswaarde nodig hebt.