Shock Media

Navigatie

slijmballeuh...

Forum > Lieve moderators > slijmballeuh...
Naam Bericht
Koert

Lieve moderators, al zeggen jullie het zelf...
Ik vind de titel van de sectie "lieve moderators" eigenlijk een beetje debiel. Niet dat die titel van mijn part moet veranderen, wou 't gewoon ff kwijt.
Doet me aan die akelige nieuwjaarsbrieven denken van toen ik klein was... Brrr, 3 plakkerige kwijlerige kussen van je oude naar sunlight-zeep ruikende peter en meter, jakkes, meestal was de baard van meter nog de ruwste! (Liefste peter, ik wil geld of ik klop op uw bakkes).
Dat was alles denk ik...
pff.....
Jeroen Boere
Moderator

het beschaafde antwoord:

Bedankt voor je reactie.
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
Antoine

Moeten we nou echt op elke slak zout leggen ????

Antoine
www.insv.nl
Erik

quote:
Op wo 25-09-2002 22:51:58 schreef Antoine:
Moeten we nou echt op elke slak zout leggen ????

Antoine

beetje offtopic ... maar op slakken zout leggen is best funnie hoor dan lopen ze helemaal leeg
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Koert

sluit me aan bij erik, we hebben dit jaar echt een slakkenplaag gehad hier, massa's dikke rode slakken die letterlijk door de kieren binnenkropen.
pff.....
Bastiaan

quote:
Op wo 25-09-2002 23:30:37 schreef Erik:
[...]
beetje offtopic ... maar op slakken zout leggen is best funnie hoor dan lopen ze helemaal leeg

4 woorden heb ik daar voor:
Ziek in je hoofd.

Beetje respect voor het leven op aarde lijkt me niet teveel gevraagd.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Erik

hehe ziek in zijn hoofd is iedereen... maar wij hebben inderdaad ook echt LAST gehad van een plaag iedere avond zaten er bij ons op het paadje wel een stuk of 20 van die ranzige naaktslakken...

maarja dit is wel een beetje heel erg offtopic aan het worden dus...
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Zoeken in topic