| Naam |
Bericht |
Bertrix
|
ik vind die titels allemaal niet nodig...
|
Stijn S
|
met die titels denk ik steeds admins te zien... :{
|
Lucky luke
|
dat bedoel ik er ook mee dat het een zooitje word...
mijn homepage.
|
The Headhunter
|
dit word al net zo´n gezever als over die banner, feit is wel dat als je een Titel krijgt voor een donatie opeens een heleboel donatie bereid zijn puur voor die titel.
dus het werkt.
http://www.ikbeneenschaapendoe.be/
|
Lucky luke
|
zit wat in. mischien moeten de moderatoren dan maar een andere kleur titel voor het onderscheid. of golden melmer moet goudgeel, special member wit (op dat grijs zie je dat prima) en de mod's gewoon zwart? of felroze voor mijn part
mijn homepage.
|
Jochem_S
Golden Member
|
Hoezo kleuren...? Nou stel je zelf iets voor waardoor het meer zooitje wordt!
Gewoon lezen wat er staat, dan heb je geen kleur nodig.
|
Lucky luke
|
door die kleuren kun je het wel makkelijker herkenen, maar je hebt helemaal gelijk, dat word ook een zooi.
laat maar lekker zoals het is!
die titels slaan eigenlijk nergens op. kan het niet gewoon standaart onder iemands bericht staan, om meer onderscheid te krijgen tussen moderators en leden (ook voor types die amper lezen)niet in het signature, en ook anders dan het signature, zodat niet "lolbroeken" het in hun signature gaan zetten? word mischien ook een zooi...
mijn homepage.
|
KT88
Moderator
|
Je zegt het zelf al:
quote: laat maar lekker zoals het is!
" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
|
Bliksem
|
quote:
Fout, ik ben ook zo gek.
Nog een paar weken denk ik dan krijg ik alvast een deel van m'n loon voor m'n "vakantie baantje" (klusjes in en om het huis) en dan kan ik eindelijk een beetje fatsoenlijke CO donatie doen (wat ik al veel te lang beloof).
|
Lucky luke
|
quote: Op 8 juni 2005 19:57:18 schreef Bliksem:
[...]
Fout, ik ben ook zo gek.
Nog een paar weken denk ik dan krijg ik alvast een deel van m'n loon voor m'n "vakantie baantje" (klusjes in en om het huis) en dan kan ik eindelijk een beetje fatsoenlijke CO donatie doen (wat ik al veel te lang beloof).
vergeet de knipoog smilie niet  .
ik weet niet of ik wat kan overmaken, maar ik klik trouw die banner aan elke keer als ik op co kijk, dus...
mijn homepage.
|