Shock Media

Navigatie

Icons bij je naam

Forum > Lieve moderators > Icons bij je naam << Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende >>
Naam Bericht
Bernd

ja ik ben het daar wel mee eens. Ik heb zelf ook een plaatje en ik merk ook een beetje het kerstboom-effect Misschien toch maar niet... hmmm
Printversie?
Pieterjan Vyncke
Member

Ik schakelde het uit, vernieuwde de pagina
en ze zijn dan echt wel weg hoor.
Bastiaan

Zoals Pieterjan zegt moet je idd refreshen of je cach ff legen in het ergste geval.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Freddy

Net nog weer even gekeken. Dat rot vinkje staat nog steeds aan. Refreshen heeft ook geen zin. En wat moet ik doen? m'n cach legen? Wat is dat nu weer. Ik ben een elektronika liefhebber, geen systeem beheerder.

Zeg die plaatjes dat is toch onzin. Ik meen dat dit een elektronika forum was (is). Als ik plaatjes wil kijken ga ik wel op andere site's kijken of ga naar een museum. Hier wil ik gewoon het forum lezen en eventueel geposte schema's bekijken. Die plaatjes dat leid alleen maar af.
Hompage: www.meettechniek.info . Met techniek bezig zijn en ontwikkelingswerk doen. Wordt vrijwilliger. Kijk op http://www.wot.utwente.nl/intro.html
Jeroen
Moderator

Ik heb het maar even voor je uitgezet. Maar je moet het zelf ook kunnen doen.
www.getfirefox.com
Bastiaan

quote:
Op 7 november 2002 21:58:47 schreef Freddy:
Net nog weer even gekeken. Dat rot vinkje staat nog steeds aan. Refreshen heeft ook geen zin. En wat moet ik doen?

Men gaat naar Gegevens wijzigen
U haalt het vinkje weg door er eenmaal op te klikken.
U vult uw wachtwoord in achter het vakje "Wachtwoord"
En de laatste kleine maar zeer belangrijke stap: men drukt op "opslaan".
Vervolgens is de nieuwe keuze opgeslagen. Sluit de browser af en ga opnieuw naar CO met een nieuw gestarte browser. De icoons moeten nu weg zijn.
Zoniet, check of alle stappen correct zijn uitgevoerd.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op 7 november 2002 22:35:24]
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
sven

just testing...
pointers don't kill programs, programmers kill programs
Sweet Winter Smile
Golden Member

Bericht verwijderd
[Bericht gewijzigd door Sweet Winter Smile op 8 november 2002 00:19:02]
Lastechniek Noord, Het bedrijf waar laswerk vakwerk is! www.lastechnieknoord.nl Voor al uw auto en motor accessoires: www.juvento.nl
Freddy

Jeroen, bedankt dat je hem voor mij hebt uitgezet. Dat tweede vakje wachtwoord heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien.
Maar alles leuk en aardig. Je moet schijnbaar wel ingelogd zijn wil je die rommel niet zien. Maar als je even om de hoek komt kijken of er nog wat boeiends aan de hand is loop je als nog tegen die plaatjes aan. Inloggen doe je toch alleen maar als je iets te melden hebt.
Hompage: www.meettechniek.info . Met techniek bezig zijn en ontwikkelingswerk doen. Wordt vrijwilliger. Kijk op http://www.wot.utwente.nl/intro.html
Bastiaan

We kunnen even overleggen of het standaard uit moet staan. Zodat je dus als gast-bezoeker niks ziet.

Helaas ben je niet de enigste, er zijn ook mensen die het wel graag zien, die rommel.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op 7 november 2002 23:35:14]
Sweet Winter Smile
Golden Member

Bericht verwijderd
[Bericht gewijzigd door Sweet Winter Smile op 8 november 2002 00:20:45]
Lastechniek Noord, Het bedrijf waar laswerk vakwerk is! www.lastechnieknoord.nl Voor al uw auto en motor accessoires: www.juvento.nl
Bastiaan

quote:
Op 7 november 2002 23:20:43 schreef Sweet Winter Smile:
Bij mij doet ie het niet terwijl ik wel een complete link heb ingevuld

Ik als modder'eter heb er ff naar gekeken voor je.

Zoals ik het kan zien is je link: "http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll". Als dat adres klopt dan is de oorzaak makkelijk. Het moet een jpg, gif of zoiets zijn, maar een dll is geen plaatje.

Ik denk eerder dat het adres niet klopt wat ik gaf en dan is het dus wat anders. Het kan namelijk ook zo zijn dat die site je niet toelaat om extern naar plaatjes te linken op hun server en dat er dus ter beveiliging een foutief adres word gegenereerd.

Ik raad je dus aan om je plaatje op een andere server te zetten.
Marcel
Golden Member

Het upload archief heeft daarvoor nu speciaal een icons sectie.

Marcel
Can you decode my avatar? | AVR C tutorial http://expand.xs4all.nl/avr
Shake It baby

Goh het viel me opdat jullie nu idd iconen bij de namen hebben. Zal ik binnenkort wel bijvoegen, alhoewel mijn smoelwerk willen jullie niet zien

maar wat me wel tegen valt een tijdje geleden heb ik iemand gezien die er om had gevraagd dat ging toen niet door. Ik geloof een klein jaartje geleden had nog iemand anders om gevraagd (MADdie gheet die gast toch ?) toen kon het ook niet.
Wat is jullie doorslag geweest om het toch te doen ?? Want er zijn toe ook al dingen naar boven gekomen dat je in je profiel kon kiezen voor Iconen of non-iconen e.d.

Ziet er wel leuk uit
Kleinere vrouwen en snelle wagens hebben een ding overeen. Ze scheuren zo lekker.
Prutsertje

Kijk, zet het standaard uit en laat het zien bij de mensen die het waarderen en het dus aan kunnen vinken. Iedereen happy. Ik vindt het wel een leuke optie, zo kan iedereen zijn eigen 'noot' aan z'n nick toevoegen. i.d.d. is het voor de modemers onder ons niet wenselijk. maar goed daar hebben jullie al rekening mee gehouden door te laten kiezen tussen wel en niet weergeven. Ik vindt het prachtig dat de icons geresized worden, want dat was het enige waar ik me aan zou storen, allemaal verschillende maten in de icons. Goed was mijn mening, maar wilde ik ook even laten horen
bloep....
Roel

quote:
Op 7 november 2002 19:55:17 schreef Bastiaan:

[...]

Dit is eigenlijk best wel sneu voor hem

bedankt bastiaan dat je medelijden met me hebt...
dan maar geen plaatjuh onder mijn naam.....
Hieper de piep!
Danny Niehoff

ik heb mijn plaatje maar weggehaald voor de mensen met een wat tragere internet verbinding zal binnenkort ff kijken of ik het kan wijzigen naar een gepast formaat.
Don't ask me!!!
Bastiaan

quote:
Op 8 november 2002 11:21:17 schreef Roel:
[...]
dan maar geen plaatjuh onder mijn naam.....

Niet getreurd, ga naar het Upload Archief van onze Marcel.
Erik

joepie mijnes doetut ook
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Jeroen
Moderator

De icons staan nu standaard voor iedereen uit (ook als je niet ingelogd bent), dus als je ze weer wil zien moet je het dus expliciet aangeven in je instellingen.
www.getfirefox.com
sytse

Ok ik begin nu ook de humor er wel van in te zien . Maar wat me wel opvalt is dat er ook hele grote plaatjes gepost kunnen worden. bijv. die van GeRwIn daar heeft zelfs m'n ADSL verbinding een paar seconden voor nodig(0,4MB). Is het niet mogelijk om alleen plaatjes toe te staan die aan een maximaal ingestelde grote voldoen?

Sytse
Euh......
Bastiaan

quote:
Op 8 november 2002 16:03:26 schreef sytse:Is het niet mogelijk om alleen plaatjes toe te staan die aan een maximaal ingestelde grote voldoen?Sytse

Zie de FAQ, die regel is er al en met die 0,4MB zijn we al bezig.
sytse

quote:
Op 8 november 2002 16:07:26 schreef Bastiaan:
Zie de FAQ, die regel is er al en met die 0,4MB zijn we al bezig.

Ja die regel had ik gezien maar ik bedoelde meer iets van een script'je dat de grote plaatjes gewoon niet accepteert.
Euh......
Bastiaan

quote:
Op 8 november 2002 16:10:12 schreef sytse:
[...]
Ja die regel had ik gezien maar ik bedoelde meer iets van een script'je dat de grote plaatjes gewoon niet accepteert.

Dat moet zich nog allemaal ontwikkelen, maar bedankt voor de tip.
Roel

quote:
Op 8 november 2002 14:26:02 schreef Bastiaan:

[...]

Niet getreurd, ga naar het Upload Archief van onze Marcel.

okeej! ga me meteen ff aanmelden!!!
Hieper de piep!
Zoeken in topic << Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende >>