Philips 28PW95XX geen beeld, wel geluid

Hallo

heb sinds kort problemen met de TV die nog maar enkele maanden oud is (Philips 28PW95XX).

Bij het aanzetten van de TV heb ik geen beeld (zwart), wel perfect geluid. Ook het menu verschijnt als ik op de knop druk. Het is met andere woorden enkel het beeld dat ontbreekt de rest werkt allemaal perfect. Na enige tijd (kan lang duren) komt er wel een blauw beeld met direct daarna het echte beeld...vanaf dan geen problemen meer.

Ook bij dvd (beide scartingangen) geeft hij het zelfde probleem. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn ?

Nog vergeten melden, na een tijdje kan het zijn dat het beeld ongeveer 5 cm naar links trekt en dat het beeld donkerder en onzuiver wordt.

Op 4 oktober 2005 19:05:57 schreef Tim H:

heb sinds kort problemen met de TV die nog maar enkele maanden oud is

Jezus man, breng dat ding terug waar je hem gekocht en ga er niet mee prutsen.

of ckers via internet gekocht.

moet niet veel gekker worden.

m

De reden dat ik de vraag hier stel is dat ik schrik heb dat de waarde van het tv-signaal dat binnenkomt te klein is...en daardoor dus enkel geluid heb. Maar als jij zegt, gewoon terugbrengen, dan zal ik dat direct eens doen hoor.

Alvast bedankt

Ook bij dvd (beide scartingangen) geeft hij het zelfde probleem. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn ?

Kan dan nooit aan het antenne signaal liggen...

Heb sinds twee dagen alle scartkabels afgekoppeld en raar maar waar geen problemen meer...

Ik begrijp er niets meer van...

trouwens scart gaat naar dvd recorder yamaha DRX-2

Evarist

Golden Member

Toch ergens een slecht contact. Als je aan de scarten komt , doe je het chassis bewegen.

Nihil est verum, quod non probatur primo.