Datascheet TFT-schermen

Ik heb hier 2 tft-schermen liggen die ik uit 2 compaq laptoppen gehaald heb. Ik zit al maanden te zoeken naar deze datasheets en vind ze niet. Heb ook een aantal leveranciers gemaild die deze schermen ooit verkocht hebben, maar ook zij konden mij niet helpen. Mischien dat iemand van jullie dezelfde scherm liggen heeft en de datasheet ervan heeft. Het gaat over:

LM-GD63-22NAZ uit een compaq presario 1630
LMG9901ZWCC (Hitachi) uit een compaq armada 4120

Hopelijk kan iemand mij helpen...

Ik ben nu er al achter gekomen (met een voltmeter) wat de voeding en de ground-pinnen zijn. Maar de rest kan ik (denk ik) jammergenoeg niet te weten komen... of wel?

Zoek hier even: http://gathering.tweakers.net/ er hebben daar heel wat discussie's gelopen om een TFT scherm op je pc aan te sluiten. Misschien dat je scherm met datascheet er tussen staat :)

grt Alrik

[Bericht gewijzigd door alrik op maandag 10 oktober 2005 11:59:49

de meeste problemen los je op door er geen probleem van te maken.. de rest heeft alleen wat tijd nodig

Op 10 oktober 2005 11:58:34 schreef alrik:
Zoek hier even: http://gathering.tweakers.net/ er hebben daar heel wat discussie's gelopen om een TFT scherm op je pc aan te sluiten. Misschien dat je scherm met datascheet er tussen staat :)

grt Alrik

Heb heel die topic gelezen en alle sites afgelopen die erin vermeld staan en ook eens gekeken of ik toevallig een gelijkaardige scherm als hen heb, maar tevergeefs :(

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

---surfen op het wifi netwerk van de bovenburen is ook niet alles---

[Bericht gewijzigd door Evilest Aedolon op maandag 10 oktober 2005 12:50:06

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Turbokeu

Golden Member

Op 10 oktober 2005 12:50:47 schreef PaWoN:
haha zie het nu pas

LOL :D

PaWoN

En ik dan... Mijn Belgische frank (+-1/40e Euro) is nu pas gevallen...

CD :D

I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"

d'r zit een luchtje aan dit topic....

IF you can't convince them, then confuse them!

Lt. Cmd. Data heeft bruine bonen gegeten?

Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com

Ohh shit... hahahaha :)

schrijf ik het zelf ook nog fout :p

de meeste problemen los je op door er geen probleem van te maken.. de rest heeft alleen wat tijd nodig

Op 10 oktober 2005 18:54:45 schreef alrik:
Ohh shit... hahahaha :)

schrijf ik het zelf ook nog fout :p

kan gebeuren :p

Maar ondertussen niemand die toevallig deze datasheet tegen gekomen is? Of iemand die mssn weet heeft van een compatibele scherm waarvan ik de datasheet wel kan vinden?

Ik heb een datasheet gevonden van een andere sanyo-scherm (die niet compatibel is) en heb eens gemeten op mijn scherm. Een aantal van de pinnen komen overeen maar een aantal groundpinnen vindt ik dan weer niet terug. Maar alle ground en voedingspinnen die ik terug vindt komen wel overeen. Dus ik vrees dat ik mijn sanyo niet zal kunnen gebruiken... :'(
de datasheet is hier terug te vinden: http://support.advantech.com.tw/Cservice/LCD.nsf/c183d4a9902ae84ec8256…

Als er iemand de juiste datasheet al gevonden heeft mag hij mij gerust de link geven!!!