Co balpennen

Jaja in het verleden hebben we het er over gehad, balpennen methet CO logo er op :).

Nou dacht ik daar dus laatst weer aan en ben gaan kijken. En je heeft maar balpennen in te drukken op google en dan rollen ze er voor je uit. Wat dachten jullie bijvoorbeel van dit pennetje, http://www.multigift.nl/webwinkel/media/1_2805.jpg

Niet zo duur met kleur en logo ergens tussen de 30 en 50 cent. Maarja dan moeten er wel weer minstens 1000 worden afgenomen, en ik heb echt geen idee of dit haalbaar is. Als we er vanuitgaan dat iedereen gewoon 10 pennen neemt, dan nog moeten er 100 man zijn.

LED there be light

Op zich klinkt het idee leuk, maar ik schrijf toch echt liever met een goede parker pen of iets dergelijks.

Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand

Parker pen met circuitsonline.net erin gegraveerd?
Lijkt me wel leuk :)

maar goed, je hebt vrij makkelijk een hoop pennen gedrukt. Wat gaan we ermee doen? Gaan we een inkoopactie organiseren? Ik wil er natuurlijk best een paar afnemen...

Misschien is het ook leuk om het te koppelen aan de donaties voor de site... (die ik wegens chronische luiheid nog steeds niet gemaakt heb)

Free the whales!

Dat wil ik best doen, gooi er 5 cent per pen bovenop en tada :D das 50 euro voor co hmmm..

LED there be light

1000 pennen? Is dat niet een beetje optimistisch?

Free the whales!

ja best wel heh :D, ik zag ook nog ergens vanaf 500
dat is beter waarschijnlijk. Maarja. ze kosten ook maar 30 cent. Dus je koop er zo een stuk of 10.

LED there be light

Ja, dat wel, maar ik wil graag wel balpennen waarmee ik echt kan schrijven. Niet van die dingen die na 1 A4'tje al vastgelopen zijn.

Free the whales!

ja oke, even een paar proefpennen aanvragen om een goede te vinden, en dan zal ik wel een weekje met die pen schrijven :)

LED there be light

Tja, we zijn tenslotte echt CO'ers: Er gaat niets boven samples :7

Free the whales!
Lucky Luke

Golden Member

Op 19 oktober 2005 14:55:36 schreef zweetvoetje:
Ja, dat wel, maar ik wil graag wel balpennen waarmee ik echt kan schrijven. Niet van die dingen die na 1 A4'tje al vastgelopen zijn.

daarom koop je er natuurlijk ook 20.000

goed voor 20.000 a4tjes!

en de oude pennen bouw je knippelichtjes in als ze niet meer schrijven, die knipperlichtjes verkoop je met winst, en de helft van de winst naar CO!

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Lucky Luke

Golden Member

Op 19 oktober 2005 14:20:11 schreef joerideman:
Dat wil ik best doen, gooi er 5 cent per pen bovenop en tada :D das 50 euro voor co hmmm..

5 cent erop? das een pen van 35 cent?

man, als het voor co is kun je er met gemak 15 cent opgooien!

als dit een IA word (op IA.net oid) dan doe ik denk ik wel mee

hebben julie nog een slagzin nodig?

schrijven met, op, een voor CO!

met een pen van CO
gaat schrijven zÓ! (duim omhoog emoticon)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

En ja dit word via IA gedaan als het doorgaat.

LED there be light

Ik doe ook mee, heb altijd een chronisch tekort aan pennen. waar die dingen altijd blijven??

Maak me niet gek, ik ben al gek.
Lucky Luke

Golden Member

Op 19 oktober 2005 15:39:31 schreef joerideman:
En ja dit word via IA gedaan als het doorgaat.

op IA.net of hier?

hier aangekondigd en daar gehouden dan komen er behalve CO ers natuurlijk ook anderen op af :) als zullen dat er niet veel zijn...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Lucky Luke

Golden Member

Op 19 oktober 2005 15:43:15 schreef WilToyo:
Ik doe ook mee, heb altijd een chronisch tekort aan pennen. waar die dingen altijd blijven??

dat weten mijn balpenen wel, als ik hen gevonden heb zal ik het ze vragen :P

edit: laats was er een onder een vel papier... ik zie niet in wat ie daar leuk aan vind :P

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op woensdag 19 oktober 2005 15:46:23

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Leuk! ik wil er best 10 ofzo hebben :P

Woei! *heeft etsbak*

precies balpennen hebben altijd de nijging omkapot te gaan voor ze op zijn.
ik neem ze normaal ook altijd van me werk mee maar goed.

LED there be light

Hmm nog een pennetje gevonden :P http://www.penpoint.nl/pictures/PopulairobwgrBedrukt.jpg

Oh en of 1 van de moderators die dit leest hem bovenaan als sticky wilt zetten. Alvast bedankt, Joeri

LED there be light

Dan vind ik deze mooier: http://www.zintuig.nl/cat_images/imgBig/lrg_futurepoint_80880.jpg

0.28 euro vanaf 500 stuks

Houden we wel rekening met extra eenmalige kosten?

[Bericht gewijzigd door Laurens66 op woensdag 19 oktober 2005 17:57:38

Als je er ook eentje maakt met ia.net kan je helemaal korting afdingen.

...

Op 19 oktober 2005 17:43:06 schreef joerideman:
Oh en of 1 van de moderators die dit leest hem bovenaan als sticky wilt zetten. Alvast bedankt, Joeri

dan kan je niet meer reageren in dit topic

Op 19 oktober 2005 18:43:58 schreef DIY:
De reacties zijn enorm! Reeds 4 mensen geven te kennen zo'n pen te willen...oplage van 20 misschien zinniger?

Maak daar maar 5 van want ik wil er ook wel een paar.

[Bericht gewijzigd door Stynus op woensdag 19 oktober 2005 18:53:26

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

De reacties zijn enorm! Reeds 4 mensen geven te kennen zo'n pen te willen...oplage van 20 misschien zinniger?

haha je kan moeilijk verwachten dat iedereen reageert. Het zijn er bovendien al 10 man die hier gereageert hebben.

[Bericht gewijzigd door Joeri de Man op woensdag 19 oktober 2005 18:51:08

LED there be light

(en de mensen die het allemaal wel gelezen hebben maar het geheel nog maar even gade slaan)

Maargoed... wat zeggen de mods hierover? zij waren inderdaad (waarschijnlijk in bovengelinkt topic) al op het idee gekomen of iig zouden ze er over nadenken en de mogelijkheden bekijken.

In hoeverre zijn zij er mee bezig geweest? *hint*

Michel;)

Si vis pacem para bellum.