Co balpennen

Komt er nog een vervolg? Vergeten te bestellen :'(

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare

Op 6 maart 2006 22:50:31 schreef Sandertje:
Komt er nog een vervolg? Vergeten te bestellen :'(

Was niet te missen, je kon ruim 3 maanden bestellen:9

Woei! *heeft etsbak*

Typisch idd hij stond heel lang open :).

En nee er komt geen vervolg. 500 pennen is het minimum, zie daar maar is aan te komen nu de harde kern zijn pennen heeft :P.

LED there be light

Vraag is aan head of 'ie er eentje wil verkopen, hij heeft er 50 ofzo:p.

Woei! *heeft etsbak*

Op 6 maart 2006 22:51:29 schreef jossie:
[...]

Was niet te missen, je kon ruim 3 maanden bestellen:9

Oh? Ik dacht hij dicht was gegaan een maand terug? :'(
Foutje dus.....

Op 6 maart 2006 22:56:49 schreef jossie:
Vraag is aan head of 'ie er eentje wil verkopen, hij heeft er 50 ofzo:p.

Is er iemand, iemand die een pen of 3~5 kan missen?

[Bericht gewijzigd door Sandertje op maandag 6 maart 2006 22:57:58

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare

wacht even totdat iedereen zijn pennen heeft, dan zien we wel hoeveel pennen er nog over zijn.

LED there be light

Op 6 maart 2006 23:00:57 schreef joerideman:
wacht even totdat iedereen zijn pennen heeft, dan zien we wel hoeveel pennen er nog over zijn.

Als alles al ingepakt is kun je dat nu toch al zien:P?

Woei! *heeft etsbak*

Op 6 maart 2006 23:00:57 schreef joerideman:
wacht even totdat iedereen zijn pennen heeft, dan zien we wel hoeveel pennen er nog over zijn.

Oke, ik wacht geduldig af en hoop op het beste...

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare

Hey toch het logo ??:S:S:S

gaat men eerst pollen en komt er de url uit... gaan ze toch nog het logo plaatsen :S

beetje rommelig zooitje deze IA (N)

Maargoed... ben toch blij dat het toch het logo is geworden.

Dat wordt dus voor de brievenbus liggen komende dagen :D

Si vis pacem para bellum.

Ziet er een prulpen uit, als je nu eens mooie lamypennen had met een gegraveerd logo... kost wel wat maar dan heb je ook een veeeel betere pen waar je tenminste een aantal jaar mee doet...

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Binnen een maand zijn ze toch uit frustratie gesloopt>:).

Woei! *heeft etsbak*

Tis toch alleen 'voor de heb'
ik schrijf verder toch met potlood, en ik laat die dingen lekker verstoffen...

edit: ieder slotje op een van mn topics is een pen minder >:)

[Bericht gewijzigd door zweetvoetje op maandag 6 maart 2006 23:23:40

Free the whales!

Misschien over een lange periode als iedereen zijn pennen kwijt is, dat er een "mooie" pen komt ;)

LED there be light

eerst maar eens een mooi logo verzinnen...

Free the whales!

Ik heb besloten ook nog maar eens te posten in dit topic.
Al eerder heb ik het eventjes gevolgd, omdat ik wel belangstelling heb voor een pen, of beetje afhankelijk van prijs en kwaliteit een setje, of meerdere pennen.

Helaas werdt het hier zo'n onoverzichtelijk geheel dat ik het niet meer gevolgd heb.

Ik denk dat het een goed gegeven zou zijn om duidelijke informatie te plaatsen in een post met daarin de prijs per pen, of per aantal, en de mogelijkheden.

Ik zie dat ik niet de enige ben die verwijst naar de sumiere informatie en de onoverzichtelijkheid van deze actie.

Als er nog wat is heb ik belangstelling, anders houdt het op. :D

SWSje

A long answer is not short!

De gelukkige bieder mag er ééntje overkopen;).

Woei! *heeft etsbak*

Op 6 maart 2006 23:39:17 schreef jossie:
De gelukkige bieder mag er ééntje overkopen;).

Ik hou het er op een stuk of 3~5. Mocht er een kapot gaan....
Ik wacht af....

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare

Op 6 maart 2006 23:41:45 schreef Sandertje:
[...]

Ik hou het er op een stuk of 3~5. Mocht er een kapot gaan....

Ik ook, en daarom gaat er maar ééntje weg...

Woei! *heeft etsbak*

Op 6 maart 2006 23:42:24 schreef jossie:
[...]
Ik ook, en daarom gaat er maar ééntje weg...

:P
Note the EDIT

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare

Grappig Jossie :)

Kan de grap wel waarderen, maar moet wel zeggen dat relevante informatie en een duidelijk bericht een welkome aanvulling zouden zijn, met name van de pennen verkoper, c.q. organisator van dit pennen festival ;)

SWSje

A long answer is not short!

fijn hè, 2 maanden lang heb ik een link direct naar de IA staan in me sig, net zoals nog iets van 10 andere zeer actieve forumgebruikers. En dan weten ze niet hoe ze mee moeten doen ofzo... Er is hier een topic, er is een forum bij de IA zelf, dus voor vragen konden ze gemakkelijk terecht...
en dan begint men nu in één keer te zeuren dat we het niet duidelijk genoeg hebben gemaakt...

ok, er is natuurlijk de nodige discussie geweest, maar zonder discussie was het toch ook niet tot een goed eind gekomen?

Free the whales!

zonder discussie was er zoiezo nooit iets gekomen, maar inderdaad, er is bij nieuws een bericht geweest over de pennen, in sigs van mensen.
http://circuitsonline.shockmedia.nl/forum/view/27461
topic op CO, onder site feedback.

LED there be light

Als echte CO-er inmiddels betaamt zal ik ook nog ff zeiken als iets toch nog goed dreigt te komen.

Stelletje chagarijnen.

Joeri & Hugo bedankt voor de inzet.

Of het al dan niet fijn is kan ik alleen maar concreet over zeggen dat het inderdaad leuk en fijn is dat iemand zo'n actie start, zeker als het CO ten goede komt. ;):)

Anderzijds kan ook een ieder simpelweg beredeneren dat je geen 12 tot 14 pagina's van een topic door gaat spitten om uit te vinden wat voor pen het gaat worden en wat er nu op komt te staan. ;)

Wat ik mis is een topic (desnoods met 1 simpele post) met daarin alle relevante gegevens en de daadwerkelijke vaste prijs.

Overigens is dit geen zeiken, maar ik trach aan te geven dat een iets duidelijkere actie en meer samenhang in het geheel de actie ten goede zou komen, desondanks toch mijn compliment voor het project :)

SWSje

[Bericht gewijzigd door Sweet Winter Smile op dinsdag 7 maart 2006 00:06:19

A long answer is not short!