Co balpennen

Ikkuh ook! Ze voelen nog best stevig aan voor dat geld!

[Bericht gewijzigd door Scrap op woensdag 8 maart 2006 21:19:01

ik wil ook zon pen!! ( of meerdere :p )

Ik heb ook mijn pennen!!

Tof,

Ganzz

-
Hugo Welther

Moderator

Mooi dat ze tot op heden goed zijn aangekomen.

Voordat het wordt vergeten, wil iedereen die zijn pennen ontvangt bij de inkoopactie de status bijwerken.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op woensdag 8 maart 2006 22:04:05

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

De dopjes achterop de pennen zitten wel erg los (teminste bij de eerste de beste die ik uit het zakje gepakt heb en mee naar school genomen heb..

hij zit nu al zo los dat ie er afvalt als ik de pen op zn kop houd... zijn er meer mensen met dit probleem of heb ik dan weer zown verrotte pen toevallig:P

NU HEBBEN ZE M GVD NOG KAPOT GEGOOIT OOK AARRRGGGG NU ZIJN ER NOG MAAR 499 OVER OP DEZE WERELD :'(

[Bericht gewijzigd door Miezjel op donderdag 9 maart 2006 18:10:11

Si vis pacem para bellum.

Op 9 maart 2006 17:45:03 schreef Miezjel:
hij zit nu al zo los dat ie er afvalt als ik de pen op zn kop houd... zijn er meer mensen met dit probleem of heb ik dan weer zown verrotte pen toevallig:P

Ik heb dat ook, misschien helpt een beetje kauwgom (zit onder bijna iedere tafel op school).

Woei! *heeft etsbak*

Ik heb niets gemerkt van loszittende dopjes hoor, wat doen jullie met die pennen? kauwen op de achterkant...

LED there be light

Op 9 maart 2006 18:05:49 schreef joerideman:
Ik heb niets gemerkt van loszittende dopjes hoor, wat doen jullie met die pennen? kauwen op de achterkant...

Probeer eens een andere, volgens mij hebben alleen sommige pennen dat probleem.

Woei! *heeft etsbak*

18 pennen gebrobeert, ik merk niks :D

LED there be light

[wil niet lastig zijn mode]
He, joerideman. Wanneer heb je de pennen verstuurd? Een heleboel mensen hebben ze al binnen sinds enkele dagen, maar ik nog niet.
[/wil niet lastig zijn mode]

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Je doet heus niet lastig, ik heb ze gisteren verzonden. Dus als je ze morgen niet hebt, dan word het pas vervelend.

LED there be light

Klein vraagje: moet je die pennen echt met 500 stuks kopen? :p
Ik zie zo'n pennetje altijd wel zitten (stuk of 20), maar 500 is me wat veel :p (of gaan de vullingen maar 1 lesuur mee?)

Enne: worden ze ook naar België verzonden?

Gisteren aangekomen http://www.uploadarchief.net/download.do?file=co_pen_ori.jpg

Ik heb er ook maar 5 hoor. 500 is het minimum voor het bedrijf dat ze bedrukt. Die starten natuurlijk geen hele productielijn op voor maar 20 pennen. Maar je bent ruimschoots te laat, de inkoopactie is al afgelopen.

[Bericht gewijzigd door Marcel op woensdag 15 maart 2006 19:40:00

Op 9 maart 2006 19:47:42 schreef Marcel:
Maar je bent ruimschoots te laat, de inkoopactie is al afgelopen.

Ohh, m'n setje van de Aldi is op :p

Op 9 maart 2006 19:18:20 schreef joerideman:
Je doet heus niet lastig, ik heb ze gisteren verzonden. Dus als je ze morgen niet hebt, dan word het pas vervelend.

Oke dan. Helaas kan ik dankzij m'n werk niet morgen de hele dag voor de voordeur door de brievenbus liggen gluren om ze dan snel naar binnen te trekken wanneer de postbode ze ook maar net een stukje er door heeft gestoken.:-D

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Op 9 maart 2006 19:51:17 schreef Stijn S:
[...]
Ohh, m'n setje van de Aldi is op :p

er komen er waarschijnlijk 15 pennen ter beschikking waar op geboden kan worden :) met nog steeds alle windst naar CO toe.

LED there be light

Hele fijne pennen Joeri niets mis mee.
Wat is eigelijk de opbrengst geworden voor CO?

Hugo Welther

Moderator

Op 10 maart 2006 01:09:15 schreef The Headhunter:
Hele fijne pennen Joeri niets mis mee.
Wat is eigelijk de opbrengst geworden voor CO?

De opbrengst voor CO is ±€95,-. Namens het team, iedereen bedankt!

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Gefeliciteerd Hugo! Joeri, alvast bedankt :) (nou alleen mijn pennen nog binnen krijgen... TPG is zooooooooo traag als je er op wacht ;))

[Bericht gewijzigd door Marco69 op vrijdag 10 maart 2006 07:22:20

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!

Wanneer begint het bieden? En waar?

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare

Ja!!! Ik heb ze ook binnen. Echt geweldige pennen.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Ik wil mn geld terug, die pennen vallen uit elkaar :@
maak het zakje open valt een dopje van de pen die er niet meer op past (speling).
klik een andere pen aan, springt heel het hele geval uit elkaar :9 .

:D:D:D:D
np :p

Op 19 maart 2006 18:28:30 schreef Canule:
Ik wil mn geld terug, die pennen vallen uit elkaar :@
maak het zakje open valt een dopje van de pen die er niet meer op past (speling).
klik een andere pen aan, springt heel het hele geval uit elkaar :9 .

:D:D:D:D
np :p

Heb je het tubetje lijm dat bij de pennen geleverd was niet gevonden dan? Die zat er niet voor niks bij!

;-)