Proton USB key

Ik heb het Picbasic prog. van Crownhill op de comp.gezet
Alles werkt OK.
Wie weet of ik dit ook op een tweede comp.kan zetten ivm de USB key.Proberen kan natuurlijk maar ik weet niet of alles dan nog werkt.
Of kan ik het alleen maar gebruiken op 1 computer.
Wie heeft daar ervaring mee??

Je kan het op een tweede pc zetten maar zonder usb key kan je niet saven / compileren

ik heb het nu lite op 2 pc's om men programma te schrijven en als ik het wil compileren steek ik men usb stick in en laad ik men programma in pro en compileer ik het.

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

Je kan op verschillende pc's werken als je maar op de pc die je gebruikt ,je usbkey inplugd om te compileren

Bedankt KvdP / Stynus ,ga het morgen gelijk proberen.

Ook even in de trant van de topic titel...
Waar laten jullie die USB key...
Je kunt er geen backup van maken.
Je hebt er maar 1.
Als je hem kwijt bent heb je dikke pech (en een schade post van ~200 euri)

Dus waar laat je dat ding?
Aan je sleutelhanger? Gezellig wanneer je die in een plas met water laat vallen...
Ik heb een beroep waarbij ik regelmatig onder de drek zit. Dat accepteerd hij vast niet...
Om mijn nek? Lijkt me ook niet veilig...

Ik heb hem thuis maar in de kluis gelegd omdat ik in een poging dat ding veilig van opruimende vrouw en spelende kinderen, dat ding niet wil laten rondslingeren.
(waarna ik hem zelf niet meer kan vinden...)
Swel moeilijk...
Tips? iemand?

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
elmowww

Golden Member

Bij mij zit ie in mn laptop, of achter in mn pc.

Ik heb het geluk dat ik een laptop heb met een klein vakje met USB erin, schroef ik hem dicht, en heb ik er geen last van: Fujitsu-siemens M7405

Ohwja, vroeger had ik hem aan het snoertje van mn muis bij mn laptop geprikt. Is ook wel veilig.

[Bericht gewijzigd door elmowww op donderdag 1 december 2005 23:39:41

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling

een usb-poort intern in je pc gebruiken? Dus kabeltje van moederbord niet naar buiten brengen en gewoon in je kast laten liggen, met daar de usb-key in.

Alleen maar nuttig als je zelf niet regelmatig van PC wisseld

pointers don't kill programs, programmers kill programs
GJ_

Moderator

Hier slingert ie gewoon ergens in een bureaula. Hij loopt echt niet zelf weg hoor.

(Hij loopt niet weg, totdat de hond er mee aan het kauwen is) :)

By the way, wees er zuinig op dat je hem niet kwijt raakt want dan kost het geld.
Is hij echter defect dan wil Crownhill hem graag terug hebben in ruil voor een nieuwe.
(Ik geloof dat je alleen de verzendkosten naar Engeland dan hoeft te betalen)
Maar toch... wees er voorzichtig mee.

Ohm sweet Ohm | www.picbasic.nl

Op 2 december 2005 19:45:44 schreef Frits Kieftenbelt:
(Hij loopt niet weg, totdat de hond er mee aan het kauwen is) :)

By the way, wees er zuinig op dat je hem niet kwijt raakt want dan kost het geld.
Is hij echter defect dan wil Crownhill hem graag terug hebben in ruil voor een nieuwe.
(Ik geloof dat je alleen de verzendkosten naar Engeland dan hoeft te betalen)
Maar toch... wees er voorzichtig mee.

Kauwen is 1 ding. Maar als het verder de slokdarm ingaat is het maar de vraag of de Engelsen hem nog willen aannemen. Zeker wanneer je een halve dag met een poepschepje achter je hond hebt aangehold. :-)
Ik gooi hem (lees=> discreet en met respect neerleggen) in mijn kluisje.
Ik ben niet een erg opgeruimd type en sla alles wat ik digitaal heb zoveel mogelijk op op schijf. En dat is nou net wat de Key niet toestaat...
En gebrijpelijk natuurlijk...

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Bij mij zit ie nu in mn pc, ik moet nog is een keer een hubje kopen met usbpoort aan de binnenkant van mn pc.
Overigens zijn geheugenkaartjes bijzonder sterk :D Misschien (lees: hopelijk) zijn die Proton dingen dat ook. Mijn geheugenkaartje is meegewassen:P Opengemaakt, schoongemaakt, e la voila :D

Woei! *heeft etsbak*