vidikron vdm28 multimedia monitor

Na een vruchteloze zoektocht naar een schema maar zo begonnen met meten. Het toestel geeft even beeld als het een poos heeft uitgestaan.Verder knippert een storings led 3 x kort drie keer lang. Er is hoogspanning en in het begin even een witte streep.een tda 4850 genereert horizontaal en vertikaal. horizontaal functioneerd goed.
de differential vertical output op pin 5 werkt goed, maar op pin 6 verdwijnt de golfvorm waardoor de tda 8351 (afbuigeindtrap) stopt. Ik heb de tda 4850 vervangen, zonder succes.Even terug naar pin 5 (diferential vertical output)Via een weerstandnetwerkje is deze gekoppeld aan een analoge voltage output, dac, van een tda8444p. dit ic heeft een i2c-bus. Mijn inschatting is dat 1 of ander beveiligings systeem de verticale afbuiging uit zet.
Voor dat ik die beveiliging ff uitzet wil ik graag een paar spanningen controleren in lijntrap en voeding.
Kun je in dit kader spreken van standaard waarden?
wat hoort er op het horizontale afbuigjuk te staan van een 28 inch monitor? Het zou helamaal mooi zijn als iemand een schema had van iets met de hierboven omschreven componenten.
B.V.D.

Na 3 dagen werken het probleem gevonden een rotte soldeerverbinding in de voedingsmodule.Het was zeer de moeite waard een prachtig beeld,genieten dus met al die films op tv momenteel.