Hoi, ik heb de VU meter gemaakt, maar heb er iets aan veranderd. Namelijk in plaats van 1 LED, heb ik steeds 2 in serie gezet. Zo krijg je een dubbele VU meter zeg maar. Deze heb ik in de xbox-controller gebouwt. Als je wordt geraakt met een spel of je rijd bijvoorbeeld de struiken in dan slaat de VU uit. Hieronder vind je een filmpje van de VU in werking:
http://members.home.nl/asd3/GoT/xbox/xboxcontroller_mod.wmv
Foto's:
gebruikte componenten:
controller met LED's:
controller met LED's ingezoomd:
Wat vinden jullie ervan?
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Thomas
Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.
Pixie
Weer terug bij de leukste hobby in het universum
nou moet het wel heel lelijk zijn voordat ik een willekeurig "iets" met ledjes niet kan waarderen, maar dit is zeker gaaf!!! (ook idd zo mooi afgewerkt dat het net lijkt alsof je em zo gekocht hebt!)
Het brengt ons led-freaks weer op nieuwe ideeen...
Zijn het superfelle ledjes zodat je voor straf ook half blind wordt wanneer je wordt geraakt
?
Wikke
ik ben ok MOD :-) => http://www.heatseekerz.net/forum
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
mijn complimenten, ziet er zeer netjes uit.
het is leuk dat je laat zien wat je gerealiseerd hebt, normaal zie je zo'n beetje hier alleen de vraag en of ontwikkeling van een product terug. en nooit het resultaat.
ik schop dit topic wel naar ontwikkeling 
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 2 januari 2003 14:14:17 schreef Wikke:
hoe heb je het eigl geflikt met de aansturing?
Hij heeft waarschijnlijk de input van de VU meter op de output van zijn force feedback aangesloten. Want hij moet het signaal al op zijn controller hebben standaard want hij heeft geen extra bedrading aangelegd. Dus is het gewoon het force feedback signaal.
Ziet er zeker gaaf uit, ik ben ff filmpje aan het downloaden 
Ziet er super tof uit!!!!!!
Het is al eerder gezegd maar het ziet er uit alsof je hem zo hebt gekocht. Mijn complimenten
Prutsertje
bloep....
inderdaad very nice, ik denk dat ze daar op een casemod website ook wel van zullen kwijlen.... ccmod.com bijv.
MiTcHeLL
May The Source Be With You
Op 2 januari 2003 18:16:52 schreef Prutsertje:
inderdaad very nice, ik denk dat ze daar op een casemod website ook wel van zullen kwijlen.... ccmod.com bijv.
jah idd enne dat moet idd de force feedback wel zijn
Shake It baby
Kleinere vrouwen en snelle wagens hebben een ding overeen. Ze scheuren zo lekker.
Dat ziet er zeer netjes uit, puik werk 
Ik moet zeggen dat menig ander het niet zo mooi had kunnen afwerken.
Veel speel plezier met je "nieuwe" x-box pad
Hehe leuk dat jullie het vet vinden 
En idd, ik heb het aangesloten op de 2e trilmoter. Hierdoor gaat die echt alleen werken als je geraakt wordt door iets. En in het donker ziet het echt mooi uit.
Michaël
I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone
prachtig gedaan, ga ik ook maar doen een keer, paste dit ook goed in de controller zelf of was et echt krap
edit: p.s. sorry voor het posten na zo lange tijd, het kwam door een ander topic waar deze werd vermeld, ik had al wat gepost voor ik doorhad hoe oud de laatste post was
mijn excuses naar de mods
[Bericht gewijzigd door Thierry de Bakker op ]
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
Heel veel ruimte zal er wel niet zijn geweest logischerwijs, die dingen zijn daar in de eerste plaats niet voor gemaakt. Je zal het misschien wel zwevend moeten maken, plaats voor een printplaatje zal er niet zijn.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer