Ik neem aan dat jullie snappen wat ik hiermee bedoel, show hier je robotprojecten als je dat leuk vindt. Mijn bedoeling is wel om het een beetje schoon te houden.
Daarom:
1. Géén offtopicgedrag graag
2. Het liefste posts met minimaal 1 en maximaal 3 foto`s, linkjes mogen altijd!
3. 1 Robot/project per post
Dit is dus voor jullie en een beetje mijn leesbaarheid! Hou je er alsjeblieft aan

Bijvoorbaat dank.
Gaarne de volgende punten in de beschrijving opnemen:
Kopieer het stukje direct in de texteditor zodat je meteen de goede opmaakcodes hebt
code:
[b]titel[/b] omschrijving [b]Functies:[/b][i] - - - - [/i] [b]Eigenschappen:[/b][i] - Besturing: [analoog, PIC, AVR, 8051, PC, Logica, enz] - Programmeertaal: [indien een uC als besturing. Bijv. C, ASM of Basic] - Voeding: [zonnecel, waterstof, kernfusie, loodaccu, NiCd, Alkaline, LiIon, enz] - Sensoren: [sonar, radar, IR, temperatuur, luchtvochtigheid, bumper, noem maar op] - Actuatoren: [motoren, magneten, cilinders, enz] - Gewicht: [duidelijk] - Afmetingen (LxBxH): [in cm] - Geschatte materiaalkosten: ¤ [lijkt me duidelijk] - Geschatte productietijd: [uren] - Geschatte programmeertijd: [ivt, uren] [/i] [img]url[/img] [sub]bijschrift[/sub]

Ben er nu ook met 1 bezig. Zal binnekort eens foto's posten. In een nieuw topic wel te verstaan dit lijkt me meer iets voor echte robot's en robotachtigen

)