Op 12 maart 2006 13:28:35 schreef GJ_:
Babybot
Gemaakt van miniatuurprintrelais en andere restjes
Coooooooooooooool !!!
deze krijgt van mij de prijs voor meest creatief misbruik van een relais !
Silicon Member
Op 12 maart 2006 13:28:35 schreef GJ_:
Babybot
Gemaakt van miniatuurprintrelais en andere restjes
Moderator
mooi gemaakt ook met die software.[Bericht gewijzigd door Jeroen13 op 18 april 2006 19:43:55]

Moderator
Op 30 mei 2006 17:02:29 schreef remy:
Dat ziet er leuk uit allemaal. Mag ik vragen waar jullie aluminium platen vandaan halen?
Op 31 mei 2006 06:38:15 schreef Fantomaz:
Inderdaad een mooi apparaat!
Vraag van mijn kant:
Wat is die rij met leds op dat IC?
Ik ken dat niet maar wil dat wel kennen!
Golden Member
Op 6 juni 2006 16:12:51 schreef Henry S.:
IR-bron
) en ik kan er ook wat van gaan maken.Op 6 juni 2006 16:31:14 schreef shortcircuit:
dit zijn pas robots
http://www.r2-d2.de/appearances/Bilderseiten/jedi2004.htm
dus wieltje moet gewoon meedraaien. [Bericht gewijzigd door MAH op 6 juni 2006 18:45:22]
ja als ik 5 ton op straat vind ga ik dat ook doen. maar voor de meesten van ons is zoiets nooit haalbaar!
Op 6 juni 2006 16:49:34 schreef MAH:
[...]
kan je IR goed met zo'n ldr opvangen dan? ik dacht dat je daar een speciale ontvanger voor moest gebruiken.
edit: eerst lezen voor ik blaat: koplampen. bijverlichting voor cam? wat voor detectoren heb je er helemaal onderop gebouwd? ik wil erin bouwen dat hij niet van de tafel afdonderd maar dacht dat te doen met gewone IR en ontvanger
edit2: en ook zoeken voor het blaten: ncy70. alleen jammer dat hij zo dicht op oppervlak moet. max 5mm...
mijn PICbot licht nog op de tekentafel. de hooftprint met pic en voeding is al wel af. nog motorsturing(4draads stepper .. bi of uni vergeet ik altijd) en ik kan er ook wat van gaan maken.
[...]
ja als ik 5 ton op straat vind ga ik dat ook doen. maar voor de meesten van ons is zoiets nooit haalbaar!
maar veel handwerk is het eigenlijk niet, alle stukken zijn CNC gefreesd (uiteraard op een zelfbouw cnc machine
)