In welke sectie zit ik nu?????

Hoi,

Het is me al langer opgevallen dat wanneer je in een sectie (tenminste zo noemen jullie de groepen Robotoca, analoog, etc, etc) zit je niet kunt zien in welke sectie je zit.
De enige mogelijkheid is kijken naar de url balk en weten dat 21 robotica voor moet stellen.
Ik zou het op prijs stellen dat bovenaan elke sectie de naam vermeld zou worden.

Groeten,

Ivo

"What are we going to do tonight, Brain?". "Same thing we do every night, Pinky: try to take over the world!"

Boven een topic staat toch forum>sectie>onderwerp. ?

:edit: begrijp het al, in de sectie zelf staat het idd niet.

[Bericht gewijzigd door J Bos op donderdag 26 januari 2006 12:55:53

kijk is in de titel van de pagina

LED there be light

Misverstandje blijkbaar.
Ga eens naar http://www.circuitsonline.net/forum/section/4 en vertel mij dan eens in welke sectie je zit zonder te weten dat die 4 voor "site feedback" staat.

[Bericht gewijzigd door No_Brain op vrijdag 27 januari 2006 12:46:41

"What are we going to do tonight, Brain?". "Same thing we do every night, Pinky: try to take over the world!"

Ik weet niet hoe dat in dat wannabee browsertje van M$ gaat, maar hier (FireFox) zie ik gewoon in de window title Circuits Online - Forum - Site feedback staan. Toegegeven, op de page zelf zou wat duidelijker zijn, maar het staat er dus wel.

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!

Internet Explorer zegt net hetzelfde hoor :-)

Ok, laatste poging:
http://expand.xs4all.nl/uploadarchief/download.do?file=feedback.JPG

Dit is een screenshot van de sectie "site Feedback". Zie ik het over het hoofd of staat hier weldegelijk ergens "site feedback" vermeld?

"What are we going to do tonight, Brain?". "Same thing we do every night, Pinky: try to take over the world!"

In de titelbalk van je browser-window.

Op 28 januari 2006 03:04:08 schreef oorpijn:
In de titelbalk van je browser-window.

inderdaad, wellicht dat we er nog een titeltje bij kunnen zetten op de pagina zelf.

ik zal het aan Jeroen V. vragen.

IF you can't convince them, then confuse them!

Om dan maar gelijk even uit te leggen wat de titelbalk is.

Dat is die lange blauwe balk boven in je browser!
Aan het eind van de balk vind je het minimaliseren, vorig formaat, en het afluiticoontje.

LED there be light

Ook heb ik nog een opmerking, als ik iets wil weten over een bepaald onderwerp, dan kan ik het niet nazoeken op het forum. Dus open ik een onderwerp waarvan de kans groot is dat het al behandeld is. Het probleem is dat ik het niet kan opzoeken d.m.v. een zoekopdracht of ieets dergelijks.

Dit resulteert in onnodig veel dataopslag in jullie database, dus als daar een oplossing voor bedacht wordt, heeft het voor zowel de clientkant als de serverkant voordelen, denk ik tenminste.

"Een model dat niet werkt is erg. Veel erger echter is een model dat werkt, maar waarvan niemand weet waarom"

Hoezo kan je niet zoeken?
In de zwarte balk op forum klikken, daar staat zoeken, simpel toch ????

Op 28 januari 2006 12:40:26 schreef Nordin:
Ook heb ik nog een opmerking, als ik iets wil weten over een bepaald onderwerp, dan kan ik het niet nazoeken op het forum. Dus open ik een onderwerp waarvan de kans groot is dat het al behandeld is. Het probleem is dat ik het niet kan opzoeken d.m.v. een zoekopdracht of ieets dergelijks.

Dit resulteert in onnodig veel dataopslag in jullie database, dus als daar een oplossing voor bedacht wordt, heeft het voor zowel de clientkant als de serverkant voordelen, denk ik tenminste.

Psst.
http://wwww.circuitsonline.net/forum/search

Inderdaad, dat had ik nog niet gezien.
Vreemd genoeg probeer ik 't te reproduceren maar het lukt me niet. Ik heb 't idee dat de url die er boven staat niet klopt met het plaatje wat erbij staat (tik te url maar eens in en zie wat voor resultaat je terug krijgt).

Ok, de aller laatste keer om 't duidelijk te maken.
http://www.circuitsonline.net/forum/
Klik dan op (b.v.) Site feedback.
Bovenaan in mijn adresbalk staat dan: http://www.circuitsonline.net/forum/section/4
En daar staat niks vermeld over welke sectie gekozen is. Ook kan ik dit in de pagina die ik dan zie niet terug vinden.
Ik hoop dat 't duidelijk is wat ik bedoel na veel onduidelijkheid....

"What are we going to do tonight, Brain?". "Same thing we do every night, Pinky: try to take over the world!"

of ga eventjes een topic binnen, daar zie je het ook;)

Op 28 januari 2006 13:25:39 schreef Aart:
KIJK nu eerst eens goed.. :)

Kijk binnen de rode ovaal.

dt was me nog niet opgevallen dat het ook daar stond.

kevin_

Don't Blame Me, Blame Yourself..

In welke sectie zit ik nu?????

Je zit nu in Site feedback...
Sorry, kan ut niet laten:P.

[Bericht gewijzigd door jossie op zaterdag 28 januari 2006 15:39:47

Woei! *heeft etsbak*

Goedkope brillen te koop. Kost wat, maar dan heb je ook niets! :+

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!
Henry S.

Moderator

Zonder 'brain' wil het moeilijk kijken... :+

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Jeroen

Moderator

Om het de mensen die minder goed op de titelbalk van hun browser letten wat makkelijker te maken, staat in de pagina nu ook de titel van de sectie :).

Alleen is de pagina met de "Laatste discussies" vergeten.

Hobby, maar sample met mate. | BumbleBee plus pack | Weerstand calculator voor je PSP
Jeroen

Moderator

Is dat daar nodig dan? Dat overzicht lijkt me toch wel duidelijk zo.

Voor mij hoeft het ook niet, misschien voor anderen wel.

Hobby, maar sample met mate. | BumbleBee plus pack | Weerstand calculator voor je PSP

Tot zover mijn brillen handeltje... :(

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!