Nieuw leven

KT88

Overleden

Op 19 februari 2006 00:26:30 schreef Jan klaasen:
wel een probleem.. ze hebben geen antuurlijke vijhanden

Natuurlijk wel.....electronicahobbyisten! >:-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Op 19 februari 2006 00:28:49 schreef KT88:
[...]
Natuurlijk wel.....electronicahobbyisten! >:-)

Die doden ze en halen de nuttige onderdelen eruit om in hun project te verwerken >:)

Hobby, maar sample met mate. | BumbleBee plus pack | Weerstand calculator voor je PSP
Henry S.

Moderator

Vandaar dat de duitsers dat Ausslachten noemen. :P

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Nee, eerst Kweken natuurlijk.
En de dubbele exemplaren ruilen tegen andere exoten op de radio-beurzen uiteraard.

tja...

Hey

-Hey

Hoe gaat het met je 22uF elkotjes?

-goed hoor, maar ik heb nog wat problemen met de PIC~19D890
die wil niet paren met de AVR 0986

Das balen

-Ik ben nu ook sinds kort BC547Torren aan het kweken, wil je er ook wat, die planten zich voor als gekken.

nee niet nodig, die kweek ik zelf ook.....

Haha, kunnen we voortaan onze onderdelen bij de bloemist gaan halen, en gaan we BLOEMSCHIKKEN

Ha, mijn ouders hebben een bloemen winkel, dat word goedkoop aan onderdelen komen. >:) >:) >:)

-

Echt geweldig bedacht en gemaakt!!! :P

Wow wat mooi en grappig, had ik nog niet gezien!

Mooi filmpje zeg!! Ergens downloadbaar??

Er bestaan ook 'rippers' sommige speciaal voor het gebruikte bestands formaat ;)

free_electron

Silicon Member

hilarish !!!

als je nu aan je kinderen over de bloemetjes en het bijtje verteld , niet vergeten ook de 'wire condensaor' aan te halen

om het met de woorden van Spock te zeggen : it's life Jim ,but not as we know it...

je moet eens goed luisteren naar wat er gezegd wordt en de vertaling lezen. dat is een klein drama. die mieren zijn helemaal geen weerstanden maar relais !

e zo zitten er nog een aantal andere kwakkels in.

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Grappig! :-)

Ik zie dat iemand hem heeft geript en online gezet :
30 MB : http://www.speedyshare.com/195797220.html

Op 7 maart 2006 12:24:10 schreef Ron-nl:
Grappig! :-)

Ik zie dat iemand hem heeft geript en online gezet :
30 MB : http://www.speedyshare.com/195797220.html

He wat toevallig he ;) ;) Tnx.

Geeft een heel andere beleving aan de term 'dead bug' montage :+

meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.

Ik wil hem downloaden maar als ik op de link klik start mediaplayer en zegt "Cannot open. Please verify that the path and filename are correct and try again." En probeer ik 'save target as...' wil hij een HTML bestand opslaan. Wil bij mij dus niet echt werken.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

People,

Per ongeluk, of eigenlijk gelukkig, trof ik dit topic aan tijdens het surfen. Nou wil het geval dat Floris Kaayk een goede vriend van mij is. Hij is zeer verrast en gevlijd door de aandacht die jullie aan zijn productie geven! Dit is dan ook een pricewinner. Afgelopen zomer is deze animatie verkozen tot nummer 1 student project op het Nederlands Filmfestival in Utrecht. Eind April zal dit filmpje vertoond worden op 1 van de grootste festivals ter wereld op dit gebied, in Stuttgart.

Voor overige creaties van Floris en een andere animator, Sil van der Woerd wilde ik even deze site onder jullie aandacht brengen: www.microbia.nl
Niet alle animaties vallen denk ik zo goed in de smaak als "the order electrus" maar zoals gezegd, het is dan ook een pricewinner.
Wat additionele in-side info voor jullie als fans: Floris is op dit moment bezig met een nieuwe creatie. Hiervoor verblijft hij 3 maanden in schotland, voor het verzamelen van beeldmateriaal.

Tot zover en bedankt voor jullie interesse!!!

De aandacht voor "the order electrus" op televisie was anders ook niet mis lijkt mij...
Dit filmpje heb ik voor het eerst op televisie in het programma "nachtpodium" van de VPRO gezien.
Pas daarna ben ik op internet gaan zoeken op de VPRO-site.
Jammer dat dit programma er niet meer is. Dit was een ideaal podium voor mensen als Floris Kaayk, en andere kunstenaars. Dit programma werd s'avond (veel) te laat en door de week (ik dacht maandag) uitgezonden, en bijna niemand keek erna. Echter de ALLERMOOISTE filmpjes en creatie's zijn hier voorbij gekomen. "Aenima" van Amondo is er nog zo een.

http://www.vpro.nl/programma/nachtpodium/afleveringen/20355990/items/2…

Ik viel werkelijk uit mijn stoel van enthousiasme toen ik dit filmpje zag.

Maar Aenima heeft niets met elektronica te maken, dus...

tja...