sony auto radio 16 pin connector

Hey ik heb ff een vraagje ik heb hier een sony autoradio met een aparte niet iso aansluiting. Ik heb deze aansluiting wel vaker gezien maar weet de pinout niet. Ik ozu dus graag de pinout willen weten. Het is dus een 16 pin connector van een sony autoradio. (ik heb er ook geen stekker bij) Het klinkt misschien een beetje wazig maar ik denk dat degene die het weet het wel begrijpt.

alvast bedankt

Groetjes Johan

Henry S.

Moderator

Volgens mij moet er geluid uit komen --> Audio

-Manual?
-Type nummer? (Sony maakt er meer dan eentje)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

er hoort een kabeltje bij die radio en daar zit aan de andere kant een iso connector.
heel veel sony radio's hebben het zelfde kabeltje.
junks vergeten vaak dit soort kabels mee te leveren.

Op 22 februari 2006 22:07:50 schreef Blaupunkt:
zie
http://www.redcoon.nl/redcoon/catalog.do?action=ShowProductDetail&…

Ja die stekker is het (niet de iso stekker) ik weet wel dat dit soort kabels er zijn alleen het ik een pinout nodig, en geen kabeltje.

als je een kabeltje hebt kan ik je wel vertellen welke kleur draad je op wat moet aansluiten.

GJ_

Moderator

De aansluitingen van een EU auto met din stekkers zijn ook niet altijd hetzelfde. Er bestaan gewoon verloopjes van die Sony naar DIN voor jouw type auto.

---edit----------
ik had het linkje met het verloopje en je reactie niet bekeken. foei GJ_
Maar zo'n verloop is niet goed, ze zijn er voor allerlei merken/typen auto's. Dus universeel werkt zeker niet altijd!

[Bericht gewijzigd door GJ_ op vrijdag 24 februari 2006 19:47:01

Als ik een kabel had dan wist ik het ook, maar ik heb geen kabel ik wilde eigenlijk gewoon de pinout hebben van deze stekker. Ik heb ook geen verloop nodig want ik heb niet eens een auto. De radio is van mijn baas en vroeg of ik hem even na wilde kijken en het was eigenlijk niet de bedoeling om een stekker ervoor te kopen.

Ik zou hem openschroeven (moet toch als hij stuk is...), en kijken welk pinnetje op welk printspoor zit, en waar dat printspoor dan weer uitkomt.

Greetzz. Henk:P