hey iedereen, haha je dacht zeker dat ik dood ergens in de goot lag ... lol nope alive and kicking ! nu nog 2 volle weken knokken tegen die kl..e examens, en dan heb ik wel weer tijd. dat eindwerk waar ik ergens in "KG episode 5" sprak is inmiddels af, enkel nog presenteren voor de jury, en punten verdienen. (straks ga ik er een filmpje van maken voor in mn verdediging, ik gooi em wel online voor jullie) ergens in januarie ben ik ook in een ander projectje verzeild geraakt. ik ga ik augustus zweven, letterlijk. samen met paar vrienden doen we mee aan student parabolic flight campain van de eropeans space agency. int nederlands: ik ga mee in een vliegtuig waar ze zich zo laten neerstorten dat alles zweeft in de kabine !!!
Maar niet getreurd, in juli maak ik zeker wel wat tijd om weer aan dat zendertje te prutsen (daar is sinds januarie jammergenoeg niet veel meer aan verandert)
ik heb nu ook een goeie elektronicaboer gevonden die niet te ver is (in ieper is er geen enkele, dus ik moet 20 km ver)
ik zie net dat de condities weer goed zijn, dus radio aan, zit er iemand in de lucht ? anders zoek ik wel eens ....
Bertrand