Op 12 juni 2006 22:25:03 schreef saturnus:
Bedankt Hans,ik wilde eerst nog Maggie voor je draaien,later ben ik t vergeten heb m(haar) op single(niet te koop) Ook kreeg ik een rapport van een Japanner die luisterde via internet(dx tuners)Ook leuk!@Westcoast,ik kom niet naar de meeting,wil graag anoniem blijven,ik heb nl een GEHEIME zender.....misschien volgend jaar,altijd een beetje moeilijk hier ivm storingsdiensten.
Tjee Martin! Verdomd jammer dat je niet komt, man! Ik bedoel, we corresponderen inmiddels best wel een tijdje met elkaar. Eerst via e-mail en nu in verschillende forums, dus ik was wel benieuwd! Nah, dan volgend jaar misschien?
Of anders is het misschien een idee om de hele avond met een zwart blokje voor je ogen rond te lopen...?
Trouwens, de lokatie van de Summermeeting blijft voor de buitenwereld ook geheim. Ook in de publicatie van mogelijke Summermeeting-foto's wordt rekening gehouden of je wel of niet herkenbaar in beeld gebracht wil worden.
Leuk dat je nog aan dat plaatje dacht en goed bewaren. Het is inmiddels een echte collectors item.
Op 13 juni 2006 23:56:08 schreef Esoterist:
Het mooiste was nog altijd mijn aller eerste qso met 2w en een mob spriet naar de uk ,m'n ouders geloofde het eerst niet.Dachten dat het een tourist was.
sinds dien was ik echt wel besmet met het HF4us
ja vroeger.....
Grappig! Mijn grootste afstand was ergens in de 80-er jaren toen ik met 2 watt FM op 11 mtr. in Parijs doorkwam. Dat gebeurde met een eenvoudige GPA 27-1/2 op 12 mtr. hoogte.