Goedkope Electronica

Ik weet niet of dit topic in het goede subforum ligt?

Maar mijn vraag is of er nog andere websites zijn waar je heeeeeel goedkoop electronica kan kopen dan:

www.electronica-onderdelen.nl
en
www.electronica-online.nl
en de duurdere
www.conrad.nl

het moet goedkoper! :P:P:P

Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Andere webshops zijn:
- www.dickbest.nl
- www.voti.nl

Reichelt.de is ook erg goedkoop, maar je moet als buitenlander een order van minimaal 150 euro plaatsen, daarom bestellen hobbyisten vaak met elkaar bij reichelt (via een inkoopactie).

Je kunt ook kijken op www.inkoopacties.net en www.samenkopen.net, daar worden ook geregeld inkoopacties met goedkope elektronica producten georganiseerd.

ga naar china of japan op reis gegarandeerd goedkope onderdelen.

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

nog eentje noemen, alhoewel ik zelf kind aan huis ben bij www.electronica-online.nl.

www.muendijk.nl

Take a parachute, and jump!
Henry S.

Moderator

Wil de TS eerst bij de shops gaan kijken voordat iedereen z'n favo webwinkel gaat opnoemen? Daar is dat lijstje voor!

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Ik ben dan eerder geïntreseerd in tot nu toe nog onbekende winkels zoals die dick-best die kende ik nog niet, bedankt

Op 12 juni 2006 19:20:57 schreef PcModder:
Ik ben dan eerder geïntreseerd in tot nu toe nog onbekende winkels zoals die dick-best die kende ik nog niet, bedankt

Die zit heel marktplaats.nl onder te spamme met zijn site ;).

Hieper de piep!

Die zit heel marktplaats.nl onder te spamme met zijn site ;).

Ik zit niet zoveel op marktplaats, en toch zeker niet om componenten te kopen

KT88

Overleden

Ik heb goede ervaring met Dick Best.

Hij heeft veel, is niet te duur, levert snel en is makkelijk qua betalingsmogelijkheden.

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Ik kom net bij Reichelt vandaan, en heb voor een paar mede CO-ers ook wat spul meegenomen, omdat ik wel eens wilde weten of het interessant genoeg is om dit vaker te doen, heb ik een paar prijzen eens vergeleken.
Vergelijk en huiver ;)
LM3915----Conrad 3.95 Reichelt 1.20
TDA 2005--Conrad 3.95 Reichelt 1.20
CA 3130---Conrad 1.79 Reichelt 0.87
TL 074----Conrad 0.85 Reichelt 0.24

Op 12 juni 2006 19:33:58 schreef KT88:
Ik heb goede ervaring met Dick Best.

Hij heeft veel, is niet te duur, levert snel en is makkelijk qua betalingsmogelijkheden.

Heb ik ook goede ervaring mee, als je iets vraagt krijg je een bruikbaar antwoord (ik begin net met etsen)
Ook niet duur!

mooi, dan zal ik er gebruik van maken.

marktplaats ben ik niet zo'n fan van, 2er hadn he.. je weet maar nooit.

GJ_

Moderator

Op 12 juni 2006 19:02:35 schreef greenghost:
ga naar china of japan op reis gegarandeerd goedkope onderdelen.

Ik ben bang dat je dan van een koude kermis thuiskomt.

Op 16 juni 2006 08:53:26 schreef GJ_:
[...]
Ik ben bang dat je dan van een koude kermis thuiskomt.

ist er geen website waar je daar uit ken bestellen? :P:P ik denk dat www.elektronica-onderdelen (nederlands) nog goedkoper is dan andere sites in duitsland?

Leest dan niemand meer de elektuur? (ik koop alleen de halfgeleidergids, maar dat terzijde)
Denk dat dit wel een mooi lijstje is, ook leuk voor in je bookmarks. Dan hoef je nooit weer te vragen :P

Even op de link klikken en dan gratis bestand downloaden.
http://www.elektuur.nl/Default.aspx?tabid=27&art=91007853&PN=O…

Succes,

Anoniem

http://elektronica-onderdelen.nl/ <--- van een ex-klasgenoot van mij. goede winkel met lage prijzen ^^ voor beginners zeker goed!

en voti is ook wel leuk. maar dan vooral als je wat met digitaal wil doen.

hee mensen, aan de hand van dit topic heb ik een bestelling gedaan bij dickbest, omdat ik nu voor de eerste keer ga etsen. Goede site, goedkoop en ook een van de weinige site's (met lage verzendkosten) die fotogevoelige print hebben. Alvast bedankt voor het starten van dit topic:)

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.

Op 16 juni 2006 12:18:49 schreef muddy:
hee mensen, aan de hand van dit topic heb ik een bestelling gedaan bij dickbest, omdat ik nu voor de eerste keer ga etsen. Goede site, goedkoop en ook een van de weinige site's (met lage verzendkosten) die fotogevoelige print hebben. Alvast bedankt voor het starten van dit topic:)

Ik heb ook mn lichtgevoelige printen daar vandaan en ben goed tevreden!

Met IC prijzen op internet zie ik altijd IC's staan van bv 13 Eurocent.
Whaaaa Ideaal! Alleen die afname van minimaal 10.000 zit me minder lekker. :-)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

zijn er eigenlijk ook goede shops in belgie?

Don't Blame Me, Blame Yourself..

Als je spullen van parallax moet hebben tegen een eerlijke prijs raad ik je www.antratek.be aan, heb ik al heel goede ervaring mee en je betaalt evenveel als op www.parallax.com

I don't know how fast I'm going, but I know exactly where I am

Uit ervaring weet ik dat belgie meetsal duurder is dan nederland:)

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.