PUZZEL: De perfecte printplaat

Op 16 juni 2006 23:59:29 schreef Scrap:
Btw, op de foto heb je de led's aan de verkeerde kant van je printplaat er in gestoken, dat gaat niet lekker solderen!

kan toch ook dubbelzijdige experimenteer print zijn ?

Op 13 juni 2006 22:37:14 schreef Berend:
Dit doet me sterk denken aan eoa puzzeltje. Teken drie huisjes en drie aansluitingen (gas water en elektriciteit). Voorzie alle huisjes van gas water en elektriciteit, zonder dat de lijnen elkaar kruisen. Probeer maar, het komt niet uit. En dan te bedenken dat dit er 6 zijn :).

Opties: draadbruggen of gewoon alle leds met een apart draadje vast maken. Dubbelzijdige printplaat red je het volgens mij ook niet mee.

mag je door een ander huis heen tussen een aansluiting door? zelfde idee als oneindig veel sporen kunnen leggen tussen 2 ic pinnen? dan is die wel op te lossen!

Op 16 juni 2006 15:04:11 schreef pesje2:
[...]
Een heleboel draadjes, 48 stuks, misschien nog meer.
Maar dat was de bedoeling om de draadjes weg te laten en dat op een printplaat te doen.

Gr. Niels

draadjes zijn echt het snelst als je de schakeling slechts 1 maal gaat produceren.

klein is fijn

Moderator

Op 16 juni 2006 21:23:12 schreef shiptronic:
die van kif lijkt in de buurt te komen , heb je niet ietsmeer ruimte als de de op zet van de led's 90 graden draaid , massa door het midden drie banen boven en drie banen onder

Die heb ik ook even gepast, dat lijkt zelfs nog beter te gaan:

http://www.kleinisfijn.nl/co/pesje1.png

En Lasco, volgende keer gaan die drie posts gewoon in 1 post. ;)

Ik denk dat Lasco niet wist hoe je meerdere quotes in 1 reactie kon zetten.
(gewoon tijdens het typen van je reactie, op het "quoten" icoontje van de andere persoon klikken)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)