Shock Media

Navigatie

Nickname wijzigen.

Forum > Lieve moderators > Nickname wijzigen. << Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende >>
Naam Bericht
GJ_
Moderator

quote:
Op 19 juli 2006 22:29:14 schreef Fantomaz:
[...]

Pas je dan meteen je email even aan?
Anders kunnen ze alsnog je nick met je echte naam linken.
Of klink ik nu te paranoide?

Wat is het probleem eigenlijk? Mij kunnen ze ook zo "terugvinden". Via mn website, daar staat zelfs mn adres en al bij.

Bij normaal forumgebruik lijkt het mij niet zo'n punt.
www.xj3.nl
KT88
Moderator

quote:
Op 19 juli 2006 22:33:56 schreef WillyHul:
O, maak er dan maar WillyHul van.

U vraagt, wij draaien.

Bij de volgende nick-change worden er administratiekosten in rekening gebracht.
" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
Fantomaz
Golden Member

quote:
Op 19 juli 2006 22:31:43 schreef klein is fijn:
Tijd voor een goede browser? Ik kom uit op Speelboerderij Hullie...

Nee, een popupkiller voor de popup achter Hullie
quote:

Fantomaz, dat heb ik ook eerder gehoord..
Oja, ergens uit een Suske en Wiske album...

Komt toch echt uit een of andere Duitse sprookjesserie uit de jaren '80. Alleen dan met een "s" aan het end.
quote:
Fantomaz is fantomaz niet zonder een vleugje paranoia.

Hee... Pas op hoor! Je weet me te vinden!

quote:
Op 19 juli 2006 22:38:11 schreef GJ_:
Wat is het probleem eigenlijk? Mij kunnen ze ook zo "terugvinden". Via mn website, daar staat zelfs mn adres en al bij.

Mijn gedachtengoed is niet altijd even zuiver.
Daardoor mijn uitspraken ook niet.
Iemand die 1 + 1 kan optellen en daar een beetje moeite voor wil doen door 2000+ reacties van mij na te pluizen, kan een te goed beeld vormen van Fantomazje. Dat beeld, hoe verkeerd dat mogelijk ook is, wil ik niet laten linken aan een adres.

[Bericht gewijzigd door Fantomaz op 19 juli 2006 23:14:00]
Losse veters hoeven geen probleem te zijn, zolang je stappen maar groter zijn dan de lengte ervan. Pas als je korte stappen móet nemen, gebeuren er ongelukken.
WillyHul
Golden Member

quote:
Op 19 juli 2006 22:58:23 schreef KT88:
[...]
U vraagt, wij draaien.

Bedankt,
buzzer
Golden Member

quote:
Op 19 juli 2006 22:58:23 schreef KT88:
[...]
U vraagt, wij draaien.

5euro per letter die er wordt veranderd.
verbeter me maar als ik het fout heb... || je mag me altijd toevoegen op msn;)
The Headhunter

quote:
Op 19 juli 2006 22:38:11 schreef GJ_:
[...]

Behalve als elke discussie word uitgeprint en geanaliseerd.
Dat je 's morgens op de zaak komt en ze zich afvragen hoe je om 3.00 uur nog een antwoord kan posten en om 7.00 weer paraat kan zijn.
Als ik een schema uit mijn monteursmap inscan voor hier en de bedrijfsnaam eraf laat dat je 's morgens op je flikker krijgt omdat je schema's 'van de zaak' openbaar maakt.
Dat je 10 keer moet verklaren waarom je een anekdote vertelt en waar dat dan wel was(bv. bij storingen).Dat completen discussies over de NEN worden uitgeprint en ik al mijn uitspraken weer moet uitleggen.Of als je eens een vergissing maakt hier en bv GJ wijst mij daarop dan kon ik dat weer gaan uitleggen op de zaak.

Op het moment dat het niet een keer maar iig wekelijks gebeurt of dat je onverwacht op kantoor komt binnenlopen en je ziet ze net op jouw naam googlen dan weet je dat het tijd word voor een Nickchange.

http://www.ikbeneenschaapendoe.be/
KT88
Moderator

quote:
Op 19 juli 2006 23:23:41 schreef The Headhunter:
Op het moment dat het niet een keer maar iig wekelijks gebeurt of dat je onverwacht op kantoor komt binnenlopen en je ziet ze net op jouw naam googlen dan weet je dat het tijd word voor een Nickchange.

Fijn bedrijf was dat dan, Head.
Kan me levendig voorstellen dat je dan anoniem wil blijven (hoewel oudgedienden hier nog wel weten wie je "vroeger"was, hihihi).

Bij mij op het werk kennen ze CO ook, en wordt er meestal om gelachen ("zo, moest je zo nodig weer de stoere mod uithangen" en meer van dat soort dingen).
" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
Fantomaz
Golden Member

quote:
Op 19 juli 2006 23:23:41 schreef The Headhunter:
...en je ziet ze net op jouw naam googlen dan weet je dat het tijd word voor een Nickchange.

En een nieuwe baan zou ik zo denken.
Als het vertrouwen zo beschadigd is...
Nou ja, makkelijk praten misschien. Maar het zou veel meer zijn dan een druppel-die-de-emmer...
Ik zou niet meer met alle plezier naar mijn werk gaan.

Mijn collega kent inmiddels dit forum ook en heeft mijn opmerkingen aangaande CAI (mijn vakrichting) wel gelezen.
Mogelijk dat ik er hier en daar naast zit. Of dat het een discussiepunt moet worden op de zaak...
Bij deze als je het leest, Jaap...
Je bent een BokkeL*L
Losse veters hoeven geen probleem te zijn, zolang je stappen maar groter zijn dan de lengte ervan. Pas als je korte stappen móet nemen, gebeuren er ongelukken.
The Headhunter

Het is sinds 14 februari 2005 niet meer voorgekomen.

En toen kon ik er nog wel mee leven, als ze het nu weer doen ben ik idd weg, maar dat komt dan omdat dat dan wel de druppel is.

http://www.ikbeneenschaapendoe.be/
Ibanez

NIET allemaal julie nickname wijzigen,, ander zijn we straks allemaal iemand anders

Ik hoop ook niet dat die noopies van men volgende school hier straks aan komen kloppuh,, omdat ze nog nooit een uc vast hebben gehad Kunnen zij mijn geschiedenis eens terug lezen

http://www.kwartjevankokterug.nu/
hennep

Googlen op een naam...

Ik mag toch wel aannemen dat alleen geregistreerde deelnemers de profielen kunnen lezen? Oftewel, als je bent ingelogd. Dan kunnen ze namelijk niet meer door zoekmachines worden gescand.
Kristian

Als ik op me echt naam Google dan krijg ik 254 hits.
En ze gaan allemaal over mij

Ik geef er niet veel om, in Nederland heb je het recht op vrije meningsuiting.
Dus waarom zou je je verstoppen.
hennep

Het profiel is dus leesbaar als je niet bent ingelogd. Dat heb ik net even uitgeprobeerd.

Iedereen is vrij om te beslissen of hij zijn persoonlijke gegevens op straat wil gooien. De praktijk leert dat er mensen zijn die daar misbruik van maken.
Die situatie vind ik niet wenselijk. Ik heb dus maar even alles uit mijn profiel verwijderd.
HV Freak

waarom is mijn nick name niet meer toegestaan????
ik kreeg een post van kt88 over dat mijn nick ''irritatie'' op kon roepen bij anderen :S

vind een van julie (behalve kt88) dat mijn nick verveelend of beledegend is?
KT88
Moderator

Geen discussie daarover, geef een alternatief aan of wij veranderen het voor je.

BTW iets of iemand blokkeert mijn mailbox, dus je kunt hier aangeven hoe je voortaan genoemd wilt worden.
Namen met God, Allah en dergelijke zijn dus *niet* toegestaan.
[Bericht gewijzigd door KT88 op 12 augustus 2006 18:51:43]
HV Freak

quote:
Op 12 augustus 2006 18:49:17 schreef KT88:
Geen discussie daarover, geef een alternatief aan of wij veranderen het voor je.

gaan julie hier zo om met nieuwe leden? :s
nou aardig hoor..

dit forum is tog om daar over te discusseeren?
KT88
Moderator

Je kunt ook een ban krijgen, nu kiezen.

Dit forum is om over electronica te discussiëren, niet om over twijfelachtige namen te gaan bomen.

Welnu, wat wordt het?
[Bericht gewijzigd door KT88 op 12 augustus 2006 18:54:49]
HV Freak

uhhm,
is HV freak nog vrij?
KT88
Moderator

Yep, bij dezen gewijzigd. Je password is ongewijzigd gebleven.

Bedankt voor je medewerking en nog veel plezier op het forum.
HV Freak

kijk, er schuild tog nog iets aardigs in jou )
Fantomaz
Golden Member

En nu zit ik me af te vragen wat de eerdere naam van HV freak is?
Dat is wel lastig terug te halen.

Laat maar...
Ik heb hem gevonden en ik vond hem ook ongepast.
[Bericht gewijzigd door Fantomaz op 12 augustus 2006 19:41:40]
Stynus

quote:
Op 12 augustus 2006 19:40:08 schreef Fantomaz:

Vraag ik me ook af .
http://www.elektronicastynus.be ||| http://www.schematheek.net ||| Goedkope kwaliteits webhosting
chipje
Golden Member

quote:
Op 12 augustus 2006 19:40:08 schreef Fantomaz:

Niet zo moeilijk. Kijken naar andere topics waarin hij gepost heeft, heel waarschijnlijk heeft iemand hem een keer gequote. En de quote veranderd niet mee.
Why do people spend money they don't have, to buy things they don't need, to impress people they don't like...? .-.-.-.-. Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Fantomaz
Golden Member

Hij heeft te weinig gepost om gequote te worden meende ik.
Maar volgens mij was het stroomgod, voor ons een onbekende...
fzwart

Ook Google cache geeft geen uitsluitsel. Dit topic is het laatst op de 9e geindexeerd en zijn post is van later.....

Al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is 't waar
Zoeken in topic << Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende >>