Shock Media

Navigatie

Nickname wijzigen.

Forum > Lieve moderators > Nickname wijzigen. << Vorige | 1 | 2 | 3
Naam Bericht
HV Freak

ja het was stroomgod, en ja ik ben vandaag pas aangemeld dus heb ik nog niet zo veel gepost...
KT88
Moderator

quote:
Op 12 augustus 2006 19:17:07 schreef HV Freak:
kijk, er schuild tog nog iets aardigs in jou )

Zeker, als mensen zich aan de weinige regels op dit forum houden, ben ik een van de aardigste hoor
" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
weardguy

The Headhunter: het is dat ik niet zoveel werk, maar als mensen op die manier naar jou gaan zoeken zou ik dat beschouwen als een inbreuk op m'n privacy.

Wat bezielt die mensen om zo naar uitspraken van jou op zoek te gaan?

Dat vind ik dus gewoon niet normaal, dat mensen ijverig gaan zitten goochelen naar wat iemand anders op het internet uitspookt.
http://www.m-voorloop.nl
muddy

Ookwel stalken in de volksmond. Tja, je kan maar een hobby hebben, die je toch eigenlijk hoort te hebben alt je op dit forum rondhangt. Daarom heb ik mijn nick ook snel genoeg laten wijzigen naar een moeilijker te achterhalen naam. Niet dat ik het erg vind dat mensen via mijn nick name naar informatie over mij op zoek gaan, maar zo moeten ze tenminste wel moeite doen (en zeker omdat er een naamgenoot met veel websites rondloopt)
Is nog steeds (onderhand 1,5 jaar) bezig met de laser: alle fouten zijn nu opgespoord
Zoeken in topic << Vorige | 1 | 2 | 3