Shock Media

Navigatie

Uitleg

Forum > Lieve moderators > Uitleg
Naam Bericht
High met Henk
Honourable Member

Hoi

Ik reageer hier nogal veel en wou dus maar even uitleggen hoe het ongeveer zit. Ik ben een 2e jaars student Elektrotechiek van 20 met een grote passie voor audio.
Mijn hobby's zijn motorrijden en heb dus ook een Dnepr(Oekraiens zijspancombinatie dus). Ik sleutel regelmatig aan dit ding en ben nauw betrokken bij dit merk en de russische broer de Ural.
Verder heb ik ook wel iets met Auto's: ik rijd ermee op de weg en cross ze in puin op de crossbaan.
Tja Elektronica is leuk en wil graag mensen helpen waar ik dat denk te kunnen. Vandaar dat ik ook mijn steentje wens bij te dragenop dit forum. En sorry ik ben menselijk en kan er weleens naast zitten. Maar ik denk dat we dat allemaal weleens doen.

Hierbij dus de uitleg. Vond die jullie wel verschuldigd, want ik voel mezelf af en toe nogal betweterig. Sta ook volop open voor suggesties en zal vast regelmatig zelf ook wat vragen stellen.

Groeten Sven
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
Peter

hallo

Hallo,

Ik ben ook electrotechniek student, 1e jaars, MBO. Heb ook een passie voor audio. Verhuur ook audioapparatuur.
Misschien kunnen we wat ideeen uitwisselen. Mijn email adres is peterkuli@hotmail.com en mijn icq nummer is:
96009236. Ik hoop dat ik wat van je hoor.
Het is ook altijd hetzelfde liedje...
Corné

Alleen studenten hier bij Circuitsonline ??

nou, dan zal ik mij ook effekes nader verklaren...
Ik zit in havo 5 16 jaar
En ik heb heeeeeeeeeel veel met rally auto's en dat special de SUBARU http://www.swrt.com

Ik hoop dus ook mensen te kunnen helpen, een avond in de week doe ik dat zo en zo al bij JeT dronten ( is voor kindekes van 10-14 jaar die je leert solderen en zo )
pe5ocb