aantal bezoekers online?

is het mogelijk dat je ergens kan zien hoeveel mensen er momenteel online zijn?
(dan kan de laatste het licht uit doen :+ )

?

Nee, dat is nu niet mogelijk. Wat is het nut hiervan ?

een topic kan langzaam naar onder verdwijnen en dan moet het weer gekickt worden.
op het moment dat er veel mensen online zijn is de kans groter dat het opgepikt wordt.
wanneer is de beste tijd om een topic te openen?

?
Henry S.

Moderator

Maakt niet veel uit, als er geen antwoord op is komt die ook niet, als hij er wel is dan komt hij in 99 van 100 gevallen.

Bedenk ook dat een topic tijdens drukke perioden onder kan sneeuwen door andere topics.

Dit punt is terwijl je afwezig was al eens ter sprake gekomen: http://www.circuitsonline.net/forum/view/31562

En komt er niet.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

hm, ik vind het nog wel wat. maar dan wel gekoppeld aan je naam zodat je kan zien wie er online is. nut? eigelijk niet maar t is wel leuk >:)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Op 6 oktober 2006 23:08:09 schreef MAH:
hm, ik vind het nog wel wat. maar dan wel gekoppeld aan je naam zodat je kan zien wie er online is. nut? eigelijk niet maar t is wel leuk >:)

Zou alleen handig zijn icm een chatprogramma of persoonlijke berichten opties.
Dan heeft het nut om te weten of iemand aanwezig is. Anders niet lijkt me.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Misschien is het wel nuttig om te kunnen zien hoe vaak een topic al bekeken is, als je dan geen antwoorden krijgt kun je zien of het komt doordat er niemand antwoord weet, of doordat het topic niet bekeken wordt.

wie online is zou te omslachtig zijn, want tja, dat zijn er te veel

maar mss wel een aantal op plakken, de hoeveelheid mensen die de laatste 5 minuten actief waren of zo