T-Shirts

Op verzoek van de mod, geopend!
Topic over T-shirts van CO. basis gelegt in topic "leuke poll"

Op de vraag of er een T-shirt kan komen van CO, om zo de hobby en de website te prijzen

voorgestelde dingen:

"CU at CO"

Circuitsonline logo

elektronische onderdelen

"elektronica forum"

Zijn er nog meer ideeen? mensen die T-shirt afwerking op hun rekening willen/ kunnen nemen?

Ik zou de onderdelen op de achterkant doen, maar zo is het ook leuk.
Ik zou wel een t-shirt willen kopen als het zo ver is.

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op 27 maart 2003 19:29:31 schreef Syb:
"CU at CO"

je zou die "at" kunnen vervangen door "@"

er zei ook iemand dat het misgien een idee zou zijn om een schuin ictje neer te zetten boven het CO logo, leek mij ook wel leuk

worden de shirts in kleur??

Op de achterkant een gigantisch grote IC met opschrift CircuitsOnline, en op de voorkant op borsthoogte het logo van de site met url er onder.

Nu 2kanten druk kost wel meer natuurlijk :'(

De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.

ooit op dit forum heeft iemand een keer zo'n SMD IC, Weerstand, of iets dergegelijks met foto in een topic met de letters CO erop, die moet je op het T-shit doen (op de achterkant...

Hieper de piep!

Op 27 maart 2003 20:32:32 schreef Koen Van Vlaenderen:
Op de achterkant een gigantisch grote IC met opschrift CircuitsOnline, en op de voorkant op borsthoogte het logo van de site met url er onder.

Nu 2kanten druk kost wel meer natuurlijk :'(

Ja, was ik, vind goed idee omdaar circuitsonline in te planten. Dat van die kosten, zal idd wel, moet even iemand zijn die het maken voor zijn/ haar rekening wil nemen. Waarbij de rekening natuurlijk uiteindlijk voor de anderen is, ja het lijkt niet goed, maar het is een paradox!!!

Hugo Welther

Moderator

Asl het zover komt wil ik er ook één.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

ik denk ik ook wel ;-) klinkt goed!

broem, broem, broem....

Ik wil ook een t-shirt!
Als ze maar niet zo klein zijn en zo snel vervagen als de belgische popgroep Das Pop - I love t-shirts.

Maakt geld niet gelukkig? Geef het dan terug!

Ja ik wil er dan ook wel een. Maar het mag van mij best wel wat kosten als ze maar van goede kwaliteit zijn. Ik wil niet hebben dat als het t-shirt een paar keer in de was is geweest het direkt vervaagd of gaat " afbrokkelen ".

Als een IC al ingewikkeld is , wat zijn mensen dan?

Count me in ! Vindt het een top idee !!

bloep....

Hier in Dronten zit een bedrijf dat T-shirt bedrukt ik zal is navragen hoe duur dat is :)

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Op 28 maart 2003 12:51:36 schreef GeRwIn:
Hier in Dronten zit een bedrijf dat T-shirt bedrukt ik zal is navragen hoe duur dat is :)

er zijn er zoveel op internet :)

Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.

om maar wat te geven:
http://www.printer.nl/e3.htm
http://www.groenshirt.nl/pr.php
Maar dit is maar als indicatie.
Is er hier op CO niet een drukker of zo? extra korting...?:>

Je kunt ook zelf t-shirt transfer papier halen en zelf je tshirts berukken. Natuurlijk hoe het er uit ziet na enkele wasbeurten weet ik niet :)

De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.

Op 29 maart 2003 10:51:57 schreef Koen Van Vlaenderen:
Je kunt ook zelf t-shirt transfer papier halen en zelf je tshirts berukken. Natuurlijk hoe het er uit ziet na enkele wasbeurten weet ik niet :)

idd dat heb ik ook wel eens gedaan en dat gaat egt helemaal afbrokkelen. Ik had egt geen goedkoop spul, koste 12 € voor 6 vellen a4, na 2 of 3 wasbeurten was het eg nie mooi meer, is dus geen goed plan. en het is nmatuurlijk ook leuk als alle CO members in hetzelfde shirt lopen

Op 29 maart 2003 11:14:55 schreef PI:
mottig

ik weet niet precies wat je met deze opmerking bedoel,

maar ik heb zo het vermoeden dat het niets toevoegd aan deze discussie.

DUS:

voortaan even dit soort nietszeggende opmerkingen/reacties voor je houden of ze op een ander forum te plaatsen.

desgewenst even je opmerking onderbouwen!

IF you can't convince them, then confuse them!

Misschien bedoelt hij Motten :P

Ik ondersteun in ieder geval het idee van een "Circuits Online" T shirt, of gerelateerd kleding stuk.

De kwaliteit zal echter een stuk beter zijn als het logo en de overige details op het kleding stuk worden geborduurd in een andere kleur, net zoals je wel aantreft op Baseball caps.

Dit zal het waarschijnlijk iets duurder maken, maar daar staat tegenover dat je er een aantal jaren plezier van hebt.

SWS

A long answer is not short!

gedrukt spul ook wel, maar je moet niet de goedkoopste manier willen hebben.

zo'n t-shirt is leuk, als de hobby (electronica) er maar duidelijk uitkomt in de vorm van schema's of onderdelen.
want het draait (naar mijn idee) niet om CO maar om de hobby. (en CO is daar handig bij)

maargoed, t-shirt is leuk idee.

pe4mb

als je ze hebt moet je ze op conrad open dag gaan verkopen :P

Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.

Ik heb ooit eens een t-shirt gedrukt met een zeefdruk en dat zijn erg goede qualiteit t-shirts. Het was iets met belichten met UV en dan op de zeefdruk. Gooi er een soort zwart spul op en je heb een geweldig t-shirt.
Zal ik wel even navragen.

ik ben navraag aan het doen bij een zeefdrukker, aangezien er waarschijnlijk nogal wat T-shirts moeten komen... zal prijs even doorgeven. Eventueel wil ik ook wel distributie op me nemen, maar zijn daar eisen aan verbonden, belasting shit en zo?